وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: هوینس و رومنیگه به وضوح استراتژی خود را به من توضیح داده اند؛ سعی می کنم به بازیکنان جوان بیشتر بازی دهم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ آکادمی پیشرفته خود را تاسیس نمود تا نشان دهد بیش از گذشته به پرورش جوانان اهمیت خواهد داد، موضوعی که منتقدین را نیز به واکنش وا داشته بود. 

 

دتمار هامان بازیکن سابق بایرن مونیخ در انتقاد از بازی ندادن به استعدادها در بایرن گفته بود:

” سال گذشته 3 تن از بهترین بازیکنان جوان اروپا به نامهای کیمیش، رناتو سانچز و کینگزلی کومان در بایرن حضور داشتند اما به هیچکدام از آنها توسط آنچلوتی بازی نرسید.
 “

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ در مصاحبه با Bild پس از تاسیس آکادمی بایرن گفت:

” آنها به روشنی استراتژی خود را برای من توضیح داده اند، سعی خواهم کرد بازیکنان جوان را بیشتر درگیر بازی ها کنم. ما استعداد هایی داریم و هر روز با آنها تمرین می کنیم اما پیشرفت آسان نیست و شما نیاز به زمان دارید. چند بازیکن جوان در تیم وجود دارند که می توانند آینده دار باشند. کریستین فروختل، مارکو فریدل، فلیکس گوتزه، لوکاس مای و تیموتی تیلمن از آن دسته اند و آنها در دیدار جام حذفی شرکت داشته اند.
 “

آنچلوتی با تایید صحبتهای اولی هوینس مبنی بر شناسایی و پرورش استعداد هایی نظیر فیلیپ لام ادامه داد:

” این درست است، آکادمی پاسخ خوبی به نقل و انتقالات گران قیمت خواهد بود. هدف آکادمی این است که بازیکنان را حرفه ای کنیم و به تیم اصلی منتقل نماییم. اگر به بهترین تیمهای اروپایی نگاهی بی اندازیم دو یا سه استعداد 18 و زیر 18 ساله در آنها مشاهده می کنید، ادغام بازیکنان جوان با تیم آسان نیست. باید همزمان به انها فرصت بازی داد و هم نتیجه لازم را کسب نمود. برای بازی در بایرن مونیخ یک استعداد واقعا باید برتر باشد. در باشگاه هایی نظیر رئال مادرید و بارسلونا بنظر بازیکنان جوان در حال پیشرفت هستند. من در رئال مادرید 5 بازیکن از آکادمی بدست آوردم: خسه، موراتا، ناچو، کاسمیرو و دنی کارواخال که از لورکوزن بازگشت، امیدوارم در بایرن مونیخ نیز پیشرفت مشابهی داشته باشیم.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد