وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: آکادمی پاسخ خوبی به انتقال نیمار است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ایتالیایی باواریایی ها از تجربه خود در زمینه پرورش استعداد در آکادمی های باشگاه های مختلف اروپا گفته است. 

کارلو آنچلوتی، سرمربی باشگاه بایرن مونیخ، طی صحبت هایی جالب عنوان کرد که آکادمی هایی مثل آکادمی این باشگاه آلمانی پاسخ خوبی به نقل و انتقالاتی مثل انتقال نیمار به پاری سن ژرمن خواهد بود.

به گزارش FFT، افتتحاح آکادمی جدید و مدرن بایرن مونیخ، بحث های زیادی را پیرامون تربیت بازیکنانِ کم سن و سال در چنین فضایی در مقایسه با خرید فوق ستارگان دنیای فوتبال با قیمت های گزاف به راه انداخته است. حالا سرمربی کهنه کار و با تجربه بایرن مونیخ صحبت های جالبی را در رابطه با این موضوع بیان کرده است: 

 

درست است؛ آکادمی پاسخ خوبی به انتقال نیمار به پاری سن ژرمن است. هدف آکادمی این است که بازیکنانی را به تیم اصلی وارد کند. 

 

این سرمربی 58  ساله اضافه کرد: 

 

در رئال مادرید پنج بازیکنی که از آکادمی بودند را به جایگاه بالاتری رساندم: خسه رودریگز، آلوارو موراتا، ناچو، کاسمیرو و دنی کارواخال. امیدوارم چنین اتفاقی برای آینده باید مونیخ هم رخ دهد. تجربه من به خصوص در آکادمی میلان نشان داده است که وقتی بازیکنان پیراهنی را به تن می کنند که در دورانی که کم سن و سال تر بوده اند نیز پوشیده اند، احساس بسیار خاصی نسبت به آن خواهند داشت و چنین چیزی انگیزه بسیار زیادی برای آنها ایجاد می کند. 

 

 منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد