وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سباستین رودی: ترسی از بازگشت تیاگو ندارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سباستین رودی که در فصل جدید به ترکیب بایرن اضافه شده است می گوید هراسی از بازکشت تیاگو به واسطه از دست رفتن موقعیتش در تیم ندارد. 

 

سباستین رودی به همراه نیکلاس زوله از هافنهاییم به بایرن مونیخ پیوستند، رودی به صورت قراردادی آزاد به ترکیب بایرن اضافه شد در نگاه اول به عنوان بازیکنی جانشین دیده می شد ولی حضور او در بایرن به خصوص به واسطه غیبت تیاگو،  تا به اینجای کار موفقت آمیز بوده و به نظر می رسد ملی پوش 27 ساله بایرن به دنبال تثبیت جایگاه خود در تیم آنچلوتی است، به نقل از sport1، رودی می گوید ترسی از بازگشت هم بازی خود تیاگو به واسطه از دست دادن موقعیت خود در تیم ندارد:

” از شروع خود در بایرن خیلی خوشحا هستم، من و سوله توانسته ایم خود را در تیم جدید پیدا کنیم و امیدوارم به مراتب شرایط بهتری برایم رقم بخورد
 “

رودی در ادامه در مورد احتمال نیمکت نشینی خود در صورت بازگشت تیاگو می گوید:

” همیشه به دنبال رقابت بوده ام، برای پیشرفت به اینجا آمده ام و می دانم باید بهتر شوم و این موضوع فشار خوبی برای من در جهت پیشرفت می باشد
 “

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
stefan effenberg سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 18:02

رودی خیلی بهتر از تیاگوست.

حسن روحانی سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 22:33

من جای آنچلوتی بودم رودی رو ترجیح میدادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد