وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تولیسو: ریبری الگوی ورزشی ام است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک تازه وارد بایرن مونیخ، فرانک ریبری را الگوی خودش می داند. 

 

کورنتین تولیسو هافبک فرانسوی بایرن مونیخ که به تازگی از لیون به این تیم پیوسته در مصاحبه با بیلد،  درباره آینده ورزشی اش گفت:

” من می خواهم همانند ریبری شوم، او کسی بود که در بایرن مونیخ و نه رئال مادرید یا بارسلونا، توانست جز 3 بازیکن برتر جهان شود، این کار بزرگی بود و من افتخار خواهم کرد اگر دوران ورزشی ام همانند او شود.
 “

یکی از بزرگترین چالش های تولیسو در بایرن، زبان آلمانی ولی او می گوید دست از تلاش برنمی دارد:

” من همراهم همیشه یک کتاب آموزش زبان آلمانی دارم و به طور مداوم درحال یادگیری هستم.
 “

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مانو روبری شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 13:59

ریبری بهترینه
تعصبش اشک آدمو در میاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد