وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: دورتموند مهم ترین رقیب بایرن مونیخ است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سابق دورتموند به تمجید از اوبامیانگ و گوتسه پرداخت. 

 

اوتمار هیتسفلد، سرمربی سابق دورتموند و بایرن مونیخ که یکی از اساطیر سرمربیگری در فوتبال آلمان است در مصاحبه با یورو اسپورت در خصوص وضعیت پیر امریک اوبامیانگ در دورتموند گفت:

“برای پیتر بوش، اوبامیانگ همانند یک شرکت بیمه عمر است. اوبامیانگ مهم ترین بازیکن دورتموند است. شما می توانید هر بازیکنی را جایگزین کنید اما اوبامیانگ غیر قابل جایگزینی است. او 20 درصد دورتموند را تشکیل می دهد و مهاجمی سطح بالاست. او از شرایط های غیر ممکن فرصت گلزنی می سازد. امریک می تواند به تنهایی هر کاری انجام دهد و تنها به هم تیمی هایش وابسته نیست.
 

“اگر واتسکه، مدیر اجرایی دورتموند می گوید که اوبامیانگ تا اخر فصل در دورتموند می ماند، یک پیام مشخص است. این یک چالش برای بایرن مونیخ است؛ ما می خواهیم اوبامیانگ را حفظ کنیم تا قهرمان بوندس لیگا شویم! من هنوز معتقدم که بروسیا دورتموند بزرگ ترین رقیب بایرن مونیخ است. دیدار سوپرکاپ آلمان در روز شنبه اولین آزمون مقایسه قدرت آن هاست. باشگاه در کل محیط خود جاه طلبی دارد. ماریو گوتسه دوباره بازگشته و امیدوار است تا سلامت بماند. این مشخصا یک تقویت مهم برای دورتموند است زیرا از نظر فنی گوتسه یکی از بهترین و بزرگ ترین بازیکنان آلمان است و بنابر این دورتموند جاه طلبی های خود را خواهد داشت.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد