وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: لیگ قهرمانان اروپا با حضور لیورپول رقابتی تر خواهد شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باواریایی ها امیدوار است که شاهد حضور قرمزها در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باشد. 

 

کارلو آنچلوتی امیدوار است که لیورپول در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و این موضوع به رقابتی تر شدن این تورنمنت کمک کند.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه لیورپول، قرمزها با به پایان رساندن فصل گذشته در رتبه چهارم، سهمیه حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند. حریف لیورپول در مرحله پلی آف در روز جمعه مشخص می شود و شاگردان یورگن کلوپ در صورت کسب پیروزی طی دو دیدار رفت و برگشت، راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ، با رویارویی در برابر لیورپول در مسابقات اروپایی غریبه نیست. هنگامی که در سال 2005 معجزه استانبول اتفاق افتاد، وی سرمربی میلان بود. سرمربی باواریایی ها امروز (دوشنبه) در کنفرانس مطبوعاتی قبل از رویارویی تیمش با لیورپول در آئودی کاپ، بیان کرد که چرا علاقه دارد لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. وی اظهار داشت:

“لیورپول فصلی فوق العاده را سپری کرد. آن ها واقعا بازی خوبی را ارائه می دادند و موفق به کسب سهمیه مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا شدند. لیگ قهرمانان اروپا با حضور لیورپول در فصل آینده رقابتی تر خواهد شد. آن ها نماینده مهمی برای انگلستان در این تورنمنت هستند. امیدوارم یورگن کلوپ مرحله پلی آف را با موفقیت پشت سر بگذارد، زیرا لیگ قهرمانان با حضور لیورپول رقابتی تر و سخت تر خواهد شد.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 23:10 http://netyab.net/

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد