وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیکلاس زوله: احساس خیلی خوبی از حضور در بایرن مونیخ دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع 21 ساله باوارایی ها از اینکه با این تمرین می‌کند احساس افتخار و خوشحالی می‌کند.  

نیکلاس زوله، مدافع 21 ساله بایرن مونیخ که چندی پیش انتقالش به این تیم رسمی شد، امروز (یک شنبه) در کنفرانس مطبوعاتی که از سوی باشگاه بایرن مونیخ تدارک دیده شده بود شرکت کرد و از احساسی که نسبت به حضور در این تیم دارد گفت.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه مونیخ، نیکلاس زوله درباره حضور در بایرن مونیخ و شرکت در تمرینات این تیم گفت:

“می‌خواهم چیزهای زیادی از مردمی که اینجا هستند بدانم و از اینکه امروز با تیم تمرین کردم خوشحالم. تجربیات زیادی از حضور در اینجا به دست می‌آورم. همه چیز اینجا بزرگ‌تر از هوفنهایم است احساس خیلی خوبی از حضور در بایرن مونیخ دارم. سباستین رودی و من دوستان خوبی هستیم؛ مدت زیادی کنار هم بازی کردیم و وقتی فهمیدم همراه من به اینجا می‌آید، خوشحال شدم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد