وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومن بورکی: می خواهیم بایرن مونیخ را به چالش بکشیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان زنبورها از تلاش این تیم برای پشت سر گذاشتن یک فصل خوب می گوید. 

 

رومن بورکی، دروازه بان بروسیا دورتموند می گوید علی رغم اینکه این تیم برخی از بازیکنان کلیدی خود از جمله هوملس و گوندوعان را از دست داده است، اما مشکل زیادی برای دورتموند ایجاد نشده است. دروازه بان دورتموند همچنین در مورد بازی سوپر کاپ آلمان مقابل بایرن مونیخ می گوید.

طی مصاحبه ای اختصاصی با bundesliga، رومن بورکی به سوالات خبرنگار این وب سایت پاسخ داد.

سوال: دورتموند فصل گذشته سه بازیکن کلیدی خود را (متس هوملس، ایلکای گوندوعان و هنریک میخیتاریان) را از دست داد. این فصل، باشگاه ترکیب فصل گذشته را حفظ کرد و بازیکنان جدیدی نیز به خدمت گرفت. با توجه به ورود مربی جدید، این موضوع چقدر مهم است؟

“وقتی در یک سیستم جدید بازی می کنیم، مهم است که کنار هم بمانیم. از دست دادن بازیکنان در کل مشکل زیادی نیست؛ وقتی بازیکنانی در یک تیم زمان زیادی کنار هم هستند، می توانند ایده هایشان را با یکدیگر به اشتراک بگذراند و این بسیار مهم است.
 

سوال: بایرن مونیخ دو تن از بازیکنان مهم خود یعنی ژابی آلونسو و فیلیپ لام را از دست داد؛ این فصل جدید دورتموند چقدر می تواند به آن ها نزدیک شود؟

“امیدوارم بتوانیم فاصله را با آن ها کم کنیم. برای بازی سوپر کاپ که 5 آگوست برگزار می شود، ایده های خوبی داریم. می خواهیم آن ها را به چالش بکشیم.
 

سوال: دورتموند ثبات خود را در فصل گذشته از دست داد. امتیازهایی را از دست دادید و گل های عجیبی دریافت کردید. چگونه از این نظر پیشرفت می کنید؟

“برای بهتر شدن سخت کار می کنیم. اگر بتوانیم مصدومیت ها را کم کنیم و هر بازیکن وظیفه خودش را بداند، ثبات بیشتری در بازی خود به دست می آوریم.
 

سوال: این سومین فصل حضور شما در دورتموند است و مطمئنا به دنبال وظایف بیشتری در تیم هستید. می خواهید از چه لحاظ پیشرفت کنید؟

“آمدن به اینجا از ابتدا آسان بود. می خواستم به دورتموند بیایم و نشان بدهم می توانم چکار کنم. گاهی اوقات تمرکز زیادی دارم؛ اما از وقتی به اینجا آمده ام، یاد گرفته ام آرام تر باشم. آرامش یک دروازه‌بان، به همه تیم کمک می کند. البته که هنوز هم ریسک می کنم و این چیزی است که سرمربی می خواهد. به دنبال آغاز فصل جدید هستم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد