وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی در مورد خروج احتمالی رناتو سانچز: برای تصمیم گیری در کنار یک دیگر زمان داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مربی ایتالیایی باواریایی ها تایید کرد احتمال خروج پدیده پرتغالی تیمش وجود دارد. 

 

به نظر می رسد ماجراجویی رناتو سانچز در بایرن مونیخ تنها پس از یک فصل حضور در بوندس لیگا به پایان خود نزدیک می شود. میلان به جذب این بازیکن علاقه مند است و مسئولان هر دو باشگاه میلان و بایرن مونیخ این موضوع را تایید کرده اند. حالا کارلو آنچلوتی نیز از آینده نامشخص این بازیکن پرتغالی صحبت کرده است.

به گزارش Football-Italia، سرمربی سابق میلان، اعلام کرد هنوز تا پایان نقل و انتقالات وقت زیادی باقی مانده است و فرصت کافی برای تصمیم گیری در مورد آینده رناتو سانچز وجود دارد. وی گفت:

“فصل نقل و انتقالات در روز 31 آگوست به پایان می رسد و در حال حاضر رناتو سانچز با ما تمرین و کار می کند. ما زمان [کافی] برای تصمیم گیری در کنار یکدیگر را داریم. این شانس وجود دارد که او این جا را ترک کند، هم چنین وی می تواند در کنار ما بماند!
 

سانچز در فصل گذشته بوندس لیگا 17 بار به کار گرفته شد و فقط در 6 بازی در ترکیب اولیه حضور داشت. پیش تر آنچلوتی با قاطعیت از ماندن این بازیکن 19 ساله خبر داده بود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد