وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مکس ابرل: همیشه از اولی هونس مشاوره می گیرم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی باشگاه مونشن گلادباخ اهداف جدیدی با تیمش در فصل جدید دارد. 

 

مکس ابرل، مدیر ورزشی باشگاه مونشن گلادباخ عنوان کرد که از اولی هونس، مدیر باشگاه بایرن مونیخ مشاوره می گیرد.

به نقل از sportbild، او در خصوص این مسئله بیان کرد:

“بار دیگر ما و بایرن مونیخ در Telekom Cup با یکدیگر مانند قبل بازی کردیم و باشگاه ما همیشه آماده بازی با این تیم است. من شاهد این بوده ام که اولی هونس این تیم را به یک باشگاه بزرگ در جهان تبدیل کرده است. من همیشه با او مشورت می کنم و او نیز به من پاسخ می دهد.
 

وی در خصوص اینکه پیش از این به پیوستن به بایرن مونیخ به عنوان مدیر ورزشی مرتبط شده بود، اظهار داشت:

“در حال حاضر من تصمیم گرفته ام در مونشن گلادباخ بمانم و از این تصمیم بسیار خوشحالم.
 

ابرل در خصوص اهداف تیمش در فصل جدید افزود:

“ما فصل گذشته نهم شدیم و قطعا می خواهیم در فصل جدید رتبه بهتری کسب کنیم. همچنین تصمیم داریم در جام حذفی نیز به فینال برویم. در فصل جدید ما درگیر رقابت های اروپایی نخواهیم بود که فرصت خوبی برایمان بوده تا بار دیگر تلاش کنیم و به این رقابت ها برسیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد