وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: بهتر است سامر کم تر درباره بایرن مونیخ حرف بزند؛ مولر باید با چالش روبرو شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رییس بایرن مونیخ قاطعانه پاسخ ماتیاس سامر را داد و اقدام جدید شالکه را حرکتی پوپولیستی خواند. 

 

روز گذشته ماتیاس سامر، مدیر ورزشی سابق بایرن مونیخ اذعان کرد که خرید هامس رودریگز غیر ضروری بوده و باید به توماس مولر که روح بایرن مونیخ است بیشتر بها داده شود. اولی هوینس، رییس بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد به صحبت های سامر واکنش نشان داد:

“صحبت های ماتیاس سامر را نخوانده ام اما بهتر است تا او  با توجه به شغل جدیدی که دارد، در مورد بایرن مونیخ کم تر صحبت کند. او همیشه سوالاتی تحریک آمیز در خصوص بایرن مونیخ مطرح می کند که نمی تواند از آن ها فرار کند و در نتیجه، چنین داستان هایی همانند قضیه دیروز به وجود می آید. اگر سامر عاقل باشد، از این به بعد کم تر در مورد بایرن مونیخ صحبت می کند. انتقال هامس رودریگز باعث ایجاد رقابت برای توماس مولر می شود و به عقیده من رودریگز می تواند در پست های زیادی از جمله مرکز، سمت چپ و راست بازی کند.
 

هوینس در خصوص صحبت های سامر درباره توماس مولر گفت:

“من بحث در خصوص توماس مولر را متوجه نمی شوم زیرا مولر همانند فرانک ریبری در فرم بسیار خوبی قرار دارد و من مطمئنم که اگر او در این فصل همانند بازی برابر گلادباخ و آرسنال بازی کند، برای از دست دادن جایگاهش نگرانی نخواهد داشت. توماس مولر هوادار بایرن مونیخ است و بازیکنی فوق العاده است اما در نهایت او باید با چالش هایی روبرو شود. تا جایی که من توماس را می شناسم، او می تواند موفق شود. شرایط او در فصل قبل راضی کننده نبود و بحثی در این مورد نیست اما از آن جایی که اکنون او را زیر نظر دارم، مولر رقابت را پذیرفته و وقتی او جدی باشد، برای از دست دادن جایگاهش نگرانی نخواهد داشت.
 

رییس بایرن مونیخ درباره خالی بودن پست مدیریت ورزشی این تیم گفت:

“ما نیز این مشکل را می بینیم. من و کارل هاینتس رومنیگه مدت زیادی است که این جا حضور داریم و برای مدتی طولانی است که بایرن مونیخ را هدایت می کنیم. 
 

هوینس درباره مجازات های جدید شالکه برای بازیکنانش اذعان کرد:

“ اقدام جدید شالکه برای مجازات بازیکنانش از نظر من جنبه پوپولیستی دارد. اگر شما بر طبق قوانین، انضباط نداشته باشید، کار کردن در فروشگاه هواداری باشگاه اقدامی بیهوده خواهد بود.
 

وی در پایان در خصوص فرانک ریبری نیز صحبت کرد:

“فرانک ریبری نشان داده که با شروع فصل با جدیت کار می کند و به درستی  می داند که مشغول انجام چه کاری است. اگر فرانک در طول فصل همانند دو بازی اخیر بازی کند، مطمئننا در بازی های زیادی از فصل می تواند نود دقیقه به میدان برود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد