وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا: من 6 سال با فیلیپ لام بازی کرده ام؛ هنوز کیفیت بازی خود را از دست نداده ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع برزیلی مونیخی ها از انگیزه و اعتماد به نفس بالایی برخوردار است. 

 

رافینیا مدافع برزیلی و31 ساله باواریایی ها از انگیزه بالایی برخوردار است و می خواهد برای بازی کردن در بایرن همچنان رقابت کند.

رافینیا هم اکنون از بازیکنان قدیمی و باتجربه بایرن  به حساب می آید. او با ترک جنوا از سال 2011 به جمع مونیخی ها پیوست. با بازنشسته شدن فیلیپ لام، امکان دارد که آنچلوتی فرصت بیشتری را در اختیار رافینیا قرار داد. با این حال گزینه اول کارلتو برای دفاع راست به احتمال فراوان یاشوا کیمیش مستعد و پرانرژی خواهد بود. مدافع ریزنقش برزیلی در این باره گفت:

“مربی تصمیم خواهد گرفت که در آخر چه کسی بازی کند. من اینجا هستم تا برای تیمم به میدان بروم. من با فیلیپ لام 6 سال بازی کردم و 200 بازی هم برای بایرن انجام داده ام. امیدوارم که فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کنم چون که همچنان بازی ام کیفیت دارد.
 

لازم به ذکر است که قرارداد رافینیا با بایرن تا ژوئن 2018 اعتبار دارد و این مدافع برزیلی امیدوار است تا قراردادش تمدید شود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد