وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: عملکرد مولر بهتر از هامس است؛ باشگاه باید درک کند که او روح و آینده باشگاه است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی سابق باواریایی ها معتقد است که توماس مولر عملکرد بهتری نسبت به هامس رودریگز دارد. 

 

بایرن مونیخ هامس رودریگز را از رئال مادرید به خدمت گرفت. اما ماتیاس سامر او را مناسب قرمزپوشان نمی داند و سبک بازی توماس مولر را بیشتر می پسندد.

به گزارش نشریه بیلد آلمان، هامس رودریگز با قراردادی دوساله به جمع باواریایی ها پیوست. همین باعث ایجاد شایعاتی شده است که آنچلوتی دیگر به مولر نیاز ندارد. 4 تیم اروپایی بزرگ نیز او را زیر نظر دارند. ماتیاس سامر، مدیر ورزشی سابق بایرن مونیخ، باور دارد که  سبک بازی مولر  خاص است و بهتر  از هامس بازی می‌کند. او در گفتگو با یورو اسپورت گفت:

“به نظرم، توماس مولر به همراه یک یا دو بازیکن دیگر، روح و آینده بایرن هستند. باشگاه باید این را درک کند. بازیکنی همچون مولر در تمام دنیا منحصربه‌فرد است.
 

سامر در ادامه گفته‌هایش توصیه هایی به هوینس و رومینگه نیز داشت و به آنها یادآور کرد که بازیکنانی همچون مولر در تاریخ باشگاه جایگاه بزرگی داشته‌اند و نباید او را دست‌کم بگیرند:

“(هوینس و رومینگه) باید تأثیر و اهمیت چنین بازیکنانی را روی تاریخ باشگاه در نظر داشته باشند. برای اینکه باشگاه آینده‌ای پایدار داشته باشد، باید اعتماد در باشگاه احساس شود. این وظیفه بزرگی برای دو رهبر باشگاه است.
 

سامر در ادامه گفته‌هایش از سبک بازی توماس مولر تعریف کرد:

“او بازیکنی غیرعادی است که حتی پپ گواردیولا نیز نمی‌توانست او را درک کند. توماس بازیکن آزادی است. او باید آزادی را در زمین احساس کند. (دلیل عدم درک اهمیت او) می‌تواند بازی زیرپوستی او باشد. سبک بازی او این‌گونه است. او بازیکن فوق‌العاده و مهم برای آینده باشگاه است.
 

سامر از سوی دیگر، هامس رودریگز را بازیکنی محدود به یک پست خاص می‌داند. او در مورد هامس گفت:

“بعضی‌اوقات خود را در یک پست محدود می‌کند. تنوع در فوتبال لازم است و من این را در بازی او نمی‌بینم. اینکه او در شبکه‌های اجتماعی محبوب است، بسیار خوب و عالی است اما من به عملکرد  اهمیت می‌دهم و عملکرد مولر را بهتر از او می‌دانم.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 10:25

صد درصد همینطور هست.. اما به هیچ وجه نباید اینطور بیان بشه..
آقای سامر یا بقیه بزرگان فوتبال آلمان و بایرن نباید به این شکل اظهار نظر بکنند.
الان منظور ایشون اینه خامسو بنداز رو نیمکت مولرو بیار تو..خوب این باعث تفرقه بین خامس و مولرم میشه..دوما اصلا ربطی به ایشون نداره .. سرمربی تیم تصمیم گیرندست که کی بازی کنه کی بشینه رو نیمگت..
به امید این که روزی این حرفای چرت و پرت کم تر بشه..

امیر پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 10:29

من اگر مدیر باشگاه بودم مولرو 1 میلیارد دلار هم نمیفروختم ..
از طرفی خامس هم بازیکن تیمه نباید بیام توی عام بگم که خب مولر تو بهتر از خامسی .. خامس تازه وارده باید بهش روحیه بدن نه اینطوری تضعیفش کنند..
در کل مطمئنم خامس هم یکی از بهترین های بایرن میشه..بازیکن فوق العاده با استعداد و عالی
کارلتو هم از همه بهتر اینو میدونه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد