وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تام اشتارک: نویر برای آغاز فصل آماده خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه‌بان فوق ستاره باواریایی ها که در دیدار با رئال مادرید دچار مصدومیت شده بود، از ماه آگوست دوباره به میادین بازخواهد گشت. 

 

مانوئل نویر در دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دچار شستگی از ناحیه پا شد. مصدومیت نویر بهبود پیداکرده و احتمالا برای آغاز فصل آماده خواهد بود.

به گزارش نشریه بیلد آلمان، مانوئل نویر از زمان مصدومیت تابه‌حال نتوانسته با هم‌تیمی‌هایش تمرین کند و تمرینات انفرادی را دنبال می کند. هم‌تیمی او، تام اشتارک، در گفتگو با بیلد پیرامون وضعیت سلامت نویر صحبت کرده و در این مورد گفت:

“مصدومیت او مقداری سخت است زیرا که بهبودش زمان زیادی می برد. فکر می‌کنم که مانو در مسیر درستی قرار دارد و هنگامی‌که فصل آغاز شود، هیچ‌گونه مشکلی نخواهد داشت.
 

بایرن‌مونیخ، فصل را در خانه مقابل بایرلورکوزن شروع خواهد کرد. اشتارک 36 ساله در مورد اینکه آیا در برنامه‌های آنچلوتی برای فصل بعد حضور خواهد داشت یا خیر؟ گفت:

“تابه‌حال که کاملاً جزئی از برنامه‌ها بوده‌ام و خواهم بود.
 

اشتارک فصل پیش به فوتبال خود در بایرن مونیخ پایان داد و در حال حاضر به‌ عنوان مربی دروازه‌بان در بایرن‌مونیخ مشغول به‌کار است. درحالی‌که هر سه گلر تیم (نویر از ناحیه پا، اولریش از ناحیه زانو و کریستین فروشتل از ناحیه مچ پا) مصدوم هستند، کهنه‌کار بایرن‌مونیخ باید به بهبودی سریع‌تر آنها کمک کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد