وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اسامی بازیکنان بایرن مونیخ برای شرکت در تور پیش فصل آسیایی منتشر شد؛ غیبت نویر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ بدون دروازه بان های اول و دوم در تور پیش فصل شرکت می کند. 

 

بایرن مونیخ آماده شروع پیش فصلی خوب است. پس از انجام دو دیدار دوستانه در آلمان برابر دو تیم آماتور و حضور در تله کام کاپ در 15 جولای، بایرن مونیخ در روز 16 جولای رهسپار چین و سنگاپور خواهد شد تا در تور پیش فصل خود (تور آئودی) شرکت کند. بایرن مونیخ 12 روز بعد، به آلمان باز خواهد گشت.

 به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، در حال حاضر تنها 18 بازیکن از تیم اصلی در اختیار کارلو آنچلوتی هستند تا در این تور شرکت کنند و علاوه بر ستارگانی چون مولر، بواتنگ، هوملس، ریبری، روبن و لواندوفسکی بازیکنانی از تیم زیر 19 سال نیز بایرن مونیخ را در تور آسیایی همراهی خواهند کرد. مانوئل نویر، دروازه بان 30 ساله بایرن مونیخ در راستای ادامه روند درمانی خود و بهبود مصدومیتی که از آوریل با آن دست و پنجه نرم می کند، در مونیخ خواهد ماند. علاوه بر نویر، اسون اولرایش، دروازه بان دوم مونیخی ها نیز در آلمان می ماند تا روند درمانی آرنج مصدوم خود را دنبال کند.

نویر که هم اکنون در حال سپری کردن تمرینات شخصی است درباره وضعیتش گفت:
در حال حاضر طبق برنامه پیش می روم. هدف من این است که برای بازی اول فصل مقابل بایر لورکوزن آماده شوم. هر روز تمرینات سختی را پشت سر می گذارم.

گفتنی است بازیکنانی چون آرتورو ویدال، نیکلاس زوله، سباستین رودی، یاشوا کیمیش و سرژ گرنابری که در مسابقات جام کنفدراسیون ها و یورو زیر 21 سال حضور یافتند، استراحت خواهند کرد و باواریایی ها را در تور پیش فصل همراهی نخواهند کرد. اسامی کامل بازیکنان بایرن مونیخ برای شرکت در تور پیش فصل چین و سنگاپور به شرح زیر است:

اشتارک، فروختل، بواتنگ، هوملس، مارتینز، آلابا، برنات، فریدل، رافینیا، تیاگو، رناتو سانچز، تولیسو،کومان، کوستا، روبن، ریبری، مولر، لواندوفسکی

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعودآلمانی-رئالی شنبه 17 تیر 1396 ساعت 16:20

بایرن رو بی خیال عشق فقط آلمان.بچه ها امروزسالگرد7تایی کردن برزیل هست.بهترین شب فوتبالی زندگیم بودخیلی حال دادبرزیل رو7تایی کردیم.اونشب توآسمان ها بودم17تیر93یادش بخیر،به امید7تایی کردن بقی تیم ها مخصوص ایتالیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد