وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیاگو: تفاوتی بین کیفیت بایرن مونیخ و رئال مادرید وجود ندارد؛ با آنچلوتی فوتبال فوق العاده ای بازی کردیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیاگو آلکانترا بایرن مونیخ را کاملا در سطح رئال مادرید می داند.  

رئال مادرید به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دست یافت اما از نظر تیاگو آلکانترا هافبک میانی و خوش تکنیک بایرن مونیخ هیچ تفاوتی بین سطح تیمی بایرن و رئال وجود ندارد. تیاگو به Bild در این باره گفت:

” تیمها را مقایسه کنید، ما هم ستارگان کلاس جهانی در اختیار داریم (همچون رئال مادرید). تفاوتی در کیفیت وجود ندارد و ما 100 در صد در همان کلاس هستیم. اما در مورد یک چیز مطمئن هستم، در رختکن در مورد ستارگان جهانی صحبت نمی شود بلکه در مورد روحیه تیمی صحبت می شود.
 “

تیاگو ادامه داد:

” سوله و رودی در بازی مقابل هافنهایم مرا متقاعد نمودند که می توانند همان بازی ها را در اینجا نیز به نمایش بگذارند. شما لزوما لازم نیست پول زیادی خرج کنید. بازیکنان با استعداد زیادی وجود دارند که باید مورد بررسی قرار گیرند، این راه بایرن مونیخ است برای خرید بازیکن و ساختن آن بازیکن. این چیزی بود که من در اسپانیا نیز در مورد این باشگاه تحسین می کردم، مسئولان تیم بخوبی و با چشم باز کار می کنند.
 “

تیاگو در مورد عملکرد آنچلوتی ادامه داد:

” ما فوتبال فوق العاده ای بازی کردیم اما از بعضی تصمیمات ناگوار صدمه دیدیم (داوری). آن چیزی که منتقدان آنچلوتی می گویند بی معنی است و بهترین نتیجه را با تیم بدست آورد.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد