وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیلد: یوونتوس دیگر علاقه ای به خرید داگلاس کاستا ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد که یوونتوس تصمیمش را برای خرید وینگر مورد نظرش گرفته اما آن وینگر، از بایرن مونیخ نخواهد آمد. 

 

تا چند هفته پیش، داگلاس کاستا، وینگر 26 ساله برزیلی بایرن مونیخ هدف اصلی یوونتوس در نقل و انتقالات بود و حتی بیانکونری با بازیکن نیز به توافق شخصی دست یافت و سپس خبری از توافق میان دو باشگاه بایرن مونیخ و یوونتوس بر سر این انتقال منتشر شد اما روند انجام این انتقال، متوقف شده است.

به گزارش بیلد، یوونتوس از جذب کاستا عقب نشینی کرده است و دلیل آن، پر شدن احتمالی 2 سهمیه غیر اروپایی است. یوونتوس ابتدا رودریگو بنتانکور، هافبک 19 ساله اروگوئه ای را به خدمت گرفت تا یکی از سهمیه های غیر اروپایی اش اشغال شود. بنا به ادعای آاس، انتظار می رود تادومین خرید غیر اروپایی یوونتوس، دنیلوی برزیلی از رئال مادرید باشد تا به این ترتیب دیگر سهمیه ای برای به خدمت گیری داگلاس کاستا در دسترس نباشد. در همین راستا یوونتوس به جای کاستا، به سراغ جذب فدریکو برناردسکی، وینگر 23 ساله و ایتالیایی فیورنتینا رفته و با وی نیز به توافق شخصی دست یافته است.

آینده داگلاس کاستا همچنان نامشخص است. اولی هونس، رییس بایرن مونیخ اخیرا گفته بود که اگر باشگاهی برای پرداخت رقم مورد نظر رومنیگه برای  فروش کاستا، اعلام آمادگی کند، وینگر برزیلی به آن تیم فروخته خواهد شد. در غیر این صورت بایرن مونیخ کاستا را در تیمش حفظ خواهد کرد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا از1996عاشق آلمان ،بایرن تا ابد چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 21:41

بهتر خداشاهده انجلوتی بازی بهش بده ببینید چه وینگر محشریه
منکه از اول مخالف فروشش بودم .الکسیس هم پیشکش ارسنال10تایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد