وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیزارازو: بایرن اجازه نداد به یونایتد بروم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لیزارازو، مدافع سابق بایرن مونیخ مدعی شد که منچستریونایتد به دنبال جذب او بود ولی بایرن اجازه انتقالش را نداد. 

 

در طول دو دوره حضور در بایرن، لیزارازو 147 بازی برای باواریایی ها انجام داد و موفق شد با این تیم 6 قهرمانی بوندس لیگا و یک قهرمانی چمپیونزلیگ به دست آورد. حال او مدعی شد که پیشنهادی از منچستریونایتد در اختیار داشته ولی بایرن مانع حضور او در لیگ برتر شده است. 

او گفت:" الکس فرگوسن به دنبال جذب من بود و یونایتد با بایرن مذاکراتی انجام داد؛ ولی بایرن گفت که هیچ بحثی در این رابطه با یونایتد نخواهد کرد و من را حفظ می‌کنند. من در مونیخ خوشحال بودم ولی منچستر تلاش خود را کرد." 

مصدومیت مانع حضور لیزارازو در فینال 1999 شد که در نهایت شیاطین سرخ موفق شدند با دو گل در لحظات پایانی قهرمانی را از آن خود کنند. لیزارازو در این رابطه گفت:" ما تیم برتر میدان در فینال 1999 بودیم. من به جز حضور در زمین و کمک به دوستانم که گریه می‌کردند، کاری از دستم بر نمی‌آمد. خیلی ناراحت بودم که دوستانم را در آن وضع می‌دیدم. آن روز به ما این قدرت را داد که دو سال بعد قهرمان شویم. از این جهت خیلی مطمئنم."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
کلیزمان چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 18:25

درود
چه بازیهای میکرد چه سرعتو تکنیکئ داشت
خیلی هم خوشتیپ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد