وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشتیاق خریدهای بایرن مونیخ برای حضور در تمرینات

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو خرید جدید بایرن مونیخ خود را برای پیروزی های بیشتر آماده می کنند. 

 

سباسیتن رودی و نیکلاس زوله دو بازیکن سابق هوفنهایم همراه تیم ملی آلمان قهرمان جام کنفدراسیون ها شدند و اکنون این دو پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات باید خود را برای حضور در بایرن مونیخ آماده کنند.

زوله در مصاحبه با کانال تلوزیونی بایرن مونیخ گفت:
من منتظر شروع وظیفه ام در بایرن مونیخ هستم. می خواهم گام بعدی در حرفه ام را بردارم. من هنوز بازیکنی جوان محسوب می شوم اگر چه بازی های زیادی انجام داده ام. البته اگر باشگاهی همانند بایرن مونیخ خواهان امضا قرارداد با شما باشد مایه افتخار است.

سباسیتین رودی که در بایرن مونیخ هم با زوله هم تیمی خواهد بود نظر همانند او دارد. رودی درباره آینده اش گفت:
نمی توانم بیش از این منتظر پیوستن به بهترین تیم جهان باشم. من واقعا منتظر چالش جدیدم هستم. من انتظار دارم که پیشرفت کنم. می دانم که می توانم به خواسته هایم برسم و شرایط بایرن مونیخ برای رسیدن من به اهدافم ایده آل است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد