وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال منتفی شدن انتقال موری، مدافع آینده‌دار بارسلونا به بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، موری هنوز تصمیم نهایی را نگرفته و در حال بررسی پیشنهادهای خود است. 

 

از بارسلونا خبر می‌رسد این باشگاه برای وتو کردن انتقال متیو موری، مدافع 17 ساله اسپانیایی و آینده‌دار این باشگاه به بایرن مونیخ، پیشنهاد جدیدی به این بازیکن ارائه کرده است.

به گزارش marca، موری یکی دیگر از استعدادهای لاماسیاست که به صورت جدی به ترک بارسلونا برای پیشرفت فوتبالش فکر می‌کند و از بایرن مونیخ به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده می‌شود. با این حال، پس از اینکه ستاره‌هایی چون اریک گارسیا و جوردی امبولا از بارسا جدا شدند و به ترتیب به منچسترسیتی و موناکو پیوستند (گارسیا هنوز رسمی نشده)، بارسلونا به هیچ عنوان دوست ندارد یکی دیگر از آینده‌دارترین جوانان خود را از دست بدهد و باعث تقویت رقیب مستقیمش در لیگ قهرمانان اروپا شود.

به همین دلیل هم به تازگی، مدیریت ورزشی باشگاه پیشنهاد جدیدی به موری ارائه کرده که در آن از حضور این بازیکن در تیم دوم باشگاه از سال آینده صحبت به میان آمده است. برای موری در حال حاضر، پول در درجه دوم اهمیت قرار دارد و او بیشتر به جنبه ورزشی پروژه‌های تیم‌های خواهانش نگاه می‌کند. این احتمال وجود دارد که موری با بررسی پیشنهاد جدید بارسلونا، از رفتن به بایرن مونیخ صرف نظر کند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 9 تیر 1396 ساعت 14:20

بازیکن خوبیه امیدوارم پیشنهاد بارسا راردکند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد