وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ناگلسمان: زوله کار سختی در بایرن مونیخ خواهد داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یولین ناگلسمان تصور می کند سباستین رودی شروعی بهتر در بایرن مونیخ نسبت به نیکلاس زوله خواهد داشت. 

 

سباستین رودی و نیکلاس زوله دو بازیکن هوفنهایم از فصل آینده در بایرن مونیخ بازی خواهند کرد. این در درخشش هوفنهایم در فصل جاری نقشی اساسی ایفا کردند و در ژانویه اعلام شد که با بایرن مونیخ به توافقات نهایی دست یافته اند.

ناگلسمان در مصاحبه با TZ درباره وضعیت احتمالی این دو بازیکن در بایرن مونیخ گفت:


رودی تبدیل به یک بازیکن رهبر شده است. او بازیکنی کلیدی است و به خوبی می تواند در پست های هشت، شش یا دو شش کنار هم بازی کند. او مناسب پست ۶ است و در آنجا می تواند مسئولیت های بیشتری برعهده بگیرد و نقش بیشتری در بازی داشته باشد.

نیکلاس زوله بازیکن جوان و مستعدی است و به سزاوار آن بود که گام بعدی را در حرفه اش بردارد. او به خوبی می داند که هنوز باید روی برخی از جنبه های فوتبالش کار کند تا در بایرن مونیخ به موفقیت برسد. یکی از این جنبه ها نوع تغذیه زوله خواهد بود.

سباسیتن رودی و نیکلاس زوله از سوی یواخیم لوو برای حضور در جام کنفدراسیون ها به تیم ملی آلمان دعوت شده اند. بعد از پایان این رقابت ها این دو بازیکن به باشگاه جدید خود می پیوندند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد