وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کومان: بایرن مونیخ همیشه به دنبال پیروزی است؛ مسئولان تیم به من اعتقاد دارند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کینگزلی کومان تصمیم دارد زیر نظر کارلو آنچلوتی به بازیکنی ثابت در بایرن مونیخ تبدیل شود. 

 

وینگر 20 ساله باوارایایی ها که در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ (2015/16) توانست زیر نظر پپ گواردیولا عملکرد درخشانی از خود در پست بال کناری نشان دهد، در فصل گذشته و در اولین فصل هدایت بایرن مونیخ توسط کارلو آنچلوتی، توفیق چندانی نداشت.

به نقل از سایت رسمی بوندسلیگا، این وینگر فرانسوی در گفت و گو با  France Footballدر مورد موضوعات مختلفی از جمله تفاوت گواردیولا و آنچلوتی صحبت کرده است.

در ماه آوریل، باشگاه بایرن مونیخ قرارداد قرضی کومان را با توجه به بندی که در قرارداد وی وجود داشت، دائمی کرد و او را از یوونتوس خرید. کومان در این باره می گوید:

“من در بایرن بسیار خوب بودم، مخصوصا در سال اول. اما سال دوم اوضاع کمی پیچیده شد. باشگاه همیشه از من حمایت می کرد و من بار دیگر با مسئولان تیم صحبت کردم و آن ها اطمینان کافی را به من دادند. آن ها به من اعتقاد دارند و من نیز به آن ها.
 

بازیکن سابق پاریسن ژرمن در خصوص تفاوت پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی می گوید:

“در مجموع آن ها رویکردهای مشابه ای دارند. پپ گواردیولا بیشتر روی تاکتیک تمرکز دارد و کارلو آنچلوتی گویا بیشتر روی خود بازیکنان و مدیریت آن ها.
 

کومان در مورد عملکرد این فصل بایرن مونیخ اظهار داشت:

“فصل خوبی بود و توانستیم قهرمان بوندسلیگا شویم. هرچند جای تاسف دارد که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید حذف شدیم. اما ما به دست تیمی حذف شدیم که هم اکنون در فینال این رقابت ها حضور دارد و نیازی نیست که از آن شکست ها ناراحت باشیم. ما همیشه می توانیم بهتر کار کنیم. بایرن همیشه به دنبال پیروزی است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد