وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویدال: مسئولان بایرن مونیخ درباره الکسیس سانچز با من صحبت کرده اند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرتورو ویدال می گوید مسئولان بایرن مونیخ شرایط الکسیس سانچز را جویا شده اند. 

 

الکسیس سانچز هافبک-مهاجم ۲۸ ساله آرسنال یکی از اهداف اصلی بایرن مونیخ برای نقل و انتقالات به شمار می رود و هفته قبل برخی از رسانه ها از اولین تماس بین دو طرف خبر داده بودند.

آرتورو ویدال هم تیمی سانچز در تیم ملی شیلی می گوید که مسئولان بایرن مونیخ با او درباره سانچز صحبت کرده اند. ویدال در مصاحبه با Sport ۱ درباره این اخبار گفت:


مسئولان بایرن مونیخ با من درباره الکسیس صحبت کرده اند و من گفته ام که او بازیکنی ست که باید به بایرن مونیخ بیاید. خوشحال خواهم شد اگر الکسیس به بایرن مونیخ بپیوندد. او در آرسنال خوب کار کرده اما به نظرم باید یک گام به جلو بردارد و با بزرگان رقابت کند. الکسیس اکنون تنها یک سال با آرسنال قرارداد دارد و همه تیم ها با توجه با این شرایط خواهان او شده اند چون جذبش آسان تر است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 01:51

سیاست بایرن خیییییلی عجیبه

حاضر نشد برای گابریل ژسوس جوون و با پتانسیل گرفتن توپ طلا سی و پنج میلیون بده حالا دنبال سانچزه

محمد دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 12:11

البته این را من بگم که من سیتی برای ژسوس پنجاه تا هزینه کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد