وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بادشتوبر: بایرن مونیخ عشق واقعی من بوده است؛ به خارج از آلمان می روم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع بایرن مونیخ از فصل آینده به تیمی خارج از آلمان خواهد رفت. 

 

هولگر بادشتوبر، مدافع همیشه مصدوم بایرن مونیخ در این فصل به طور قرضی در شالکه به میدان رفت اما این تیم قصد دائمی کردن قرارداد وی را ندارد. از سوی دیگر بایرن مونیخ نیز علاقه ای به ادامه همکاری با بادشتوبر ندارد و وضعیت وی برای فصل بعد نامشخص است. بادشتوبر در مصاحبه با اشپورت آینس گفت:

“ماجرای من در این جا به پایان خود رسیده و چیزی جدید برای من در راه خواهد بود. واضح است که به بایرن مونیخ بازنخواهم گشت. مونیخ برای من 15 سال عشق خالص و اشتیاق بوده است و من همیشه با باشگاه در ارتباط خواهم بود. ترجیح می دهم تا به خارج از آلمان بروم.صحبت هایی انجام شده اما هنوز تصمیمی نگرفته ام.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 10:33

من با تعصب تر از بادشتوبر جایی ندیدم

Mehrangermany سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 00:06

درسته که زیاد مصدوم شد ولی انگیزه بالایی داره برای بازگشت ،هر فوتبالیست دیگه ای بود تا حال خداحافظی کرده بود سباستین دایسلر رو که یادتون هست دوستان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد