وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمایل الکسیس سانچز برای پیوستن به بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، الکسیس سانچز هافبک شیلیایی آرسنال از سوی رسانه های مطرح فوتبال اروپا به عنوان هدف اول بایرن مونیخ در نقل و انتقالات تابستانی مطرح شده است. 

 

الکسیس سانچز هافبک ۲۸ ساله آرسنال پس از ۴ سال حضور در این باشگاه تمایلی به ماندن بیشتر ندارد و حاضر نیست قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند. با توجه به ماندن تنها یک سال از قرارداد سانچز، آرسنال چاره ای جز فروش او در تابستان آینده نخواهد داشت. چند باشگاه انگلیسی از جمله چلسی و منچستر سیتی و همچنین یوونتوس، بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن وضعیت این بازیکن را زیر نظر گرفته اند.

در روزهای اخیر تلگراف از پیشنهاد ۶۵ میلیون یورویی بایرن مونیخ برای این بازیکن خبر داد ولی اکنون نشریه Le Parisien مدعی شده که سانچز می خواهد به بایرن مونیخ بپیوندد و تصمیمش جدی به نظر می رسد. این نشربه فرانسوی می گوید که در بین تیم های خواهان سانچز، بایرن مونیخ بهترین وضعیت دراست و بالاترین شانس را برای جذب این هافبک-مهاجم دارد. Le Parisien برخلاف نشریات انگلیسی از رقم ۴۰ میلیون یورو برای انتقال این بازیکن صحبت کرده، چیزی که با توجه به سن این بازیکن و وضعیت قرارداد او بسیار منطقی تر به نظر می رسد.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان کیانی جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 01:39

بایرن امسال نیاز به تغییرات اساسی داره.
لام و آلونسو فصل بعد نیستن
کاستا، رافینیا ، برنات ، بن عطیه و بادشتوبر اگه جدا بشن هم به نفع باشگاهه هم خود بازیکنا
روبن و ریبری احتمالا فصل بعد آخرین حضور شون خواهد بود
پس بهتره مدیران تیم از الان به دنبال الکسیس سانچز ، وراتی و خامس باشن
سرمایه های بایرن الان بازیکنایی مثه کومان ، سانچز و کیمیش هستن
که متاسفانه خیلی بد از اون استفاده میشه

مسعود جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 09:30

سانچز 28 سن داره و امباپه فقط 18 سال، پس اگه بایرن حتی با دو برابر قیمت امباپه رو بخیره از هم هجهات به سودش خواهد بود، حداقل اینکه امباپه ده سال بیشتر از سانچز میتونه بازی کنه

محمد جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 12:52

امباپه خودش را ثابت نکرده وتازه یک فصله اسمش سرزبونها افتاده وممکنه فصل بعد افت شدیدی داشته باشه دوما قیمتش نیز بسیاربالاست ولی سانچز خودش راثابت کرده وقیمتش نیز بهتر از امباپه هست خامس هم گزینه خوبی برای خرید میتونه باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد