وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لمن: سانچز خرید خوبی برای بایرن مونیخ خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان آلمانی پیشین آرسنال اعتقاد دارد ستاره شیلیایی این تیم خرید خوبی برای بایرن مونیخ خواهد بود. 

 

ینس لمن که در دو برهه سنگربان آرسنال بود در واکنش به گزارش رسانه های انگلیس مبنی بر تمایل بایرن مونیخ برای جذب الکسیس سانچز ۲۸ ساله عنوان کرده این بازیکن در بوندس لیگا موفق خواهد شد.

لمن به Sky Sports آلمان گفته:


سانچز خرید خوبی برای بایرن خواهد شد و در این تیم موفق می شود هر چند که سبک بازی اش با وینگری که این تیم به دنبال خریدش است فرق دارد. سانچز دوست دارد متمایل به وسط بازی کند و گاهی اوقات در تصمیم گیری هایش اشتباه می کند اما شاید در بایرن در این زمینه بهتر شود. او یک فوتبالیست خیابانی است. استفاده از او در یک سیستم مشخص آسان نیست اما تماشای بازی او در بوندس لیگا جذاب خواهد بود.

لوتار ماتئوس هم درباره احتمال پیوستن سانچز به بایرن مونیخ گفته:


سانچز می تواند ادامه دهنده راه روبن و ریبری باشد. او در مقابل دروازه خطرناک است و می تواند در چند پست متفاوت بازی کند. بایرن فعلا با داشتن لواندوفسکی از یک شماره ۹ عالی برخوردار است و اضافه شدن سانچز باعث افزایش قدرت هجومی تیم می شود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
سام سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 12:37

سانچز ، رودریگز ، واکر خرید های خوبی برای فصل بعد هستند با این سه تا فصل بعد سه گانه میگیریم البته نباید کاستا رو بفروشن چون روبری دیگه به اخر دوران فوتبالشون رسیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد