وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کومان: شرایطم در مونیخ مساعد نباشد به تیم دیگری می روم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کینگزلی کومان می گوید در صورتی که زمان کافی در بایرن مونیخ به دست نیاورد می تواند این تیم را ترک کند. 

 

کینگلزلی کومان وینگر ۲۰ ساله فرانسوی پس از حضوری ۲ ساله در بایرن مونیخ قراردادی تا ۲۰۲۰ با این باشگاه امضا کرد. کومان در حالی با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرد که چند تیم لیگ برتری هم به این بازیکن علاقه مند بودند. کومان در سال آخر حضور پپ به بایرن مونیخ پیوست و زیر نظر این سرمربی اسپانیایی بازی های خوبی انجام داد.

کومان در مصاحبه با TF۱ گفت:
من به خاطر شرایطم درباره پیوستن به منچستر سیتی و پپ گواردیولا تامل نکردم. من جوانم و در سنی قرار دارم که نیاز به بازی کردم دارم. اگر اینجا این شرایط برای من مهیا نمی بود من آماده فکر کردن درباره ترک بایرن مونیخ می شدم. من با رئیس باشگاه درباره پروژه آن ها صحبت کردم، درباره خودم، و درباره تمامی موارد دیگر.

کومان در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد در بایرن مونیخ خواهد بود یا نه گفت:
به طور معمول بله اما شما نمی دانید در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. اگر فردا خبر دار شوم که بایرن مونیخ مسی، رونالدو یا هر بازیکن دیگری را جذب کرده است و بازی کردن مرتب من ممکن نباشد و شرایطم سخت شود، درباره ترک بایرن مونیخ فکر می کنم. 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 23:04

کومان بازیکن باتکنیک وبا سرعتی هست اگه بازی بیشتری بهش برسه قطعا میدرخشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد