وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ با 55 میلیون پوند به دنبال سانچز؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خبرنگاران تلگراف مدعی اند بایرن مونیخ در تابستان پیش رو به سراغ ستاره شیلیایی آرسنال خواهد رفت.  

الکسیس سانچز یکی از معدود بازیکنان سطح اول فوتبال اروپاست که در تابستان 2017 بسیار در دسترس می نماید و از همین رو صحبت های بسیاری درباره وضعیت آینده این ستاره شیلیایی در لندن شنیده می شود.

سم والاس و جیسون برت از تلگراف گزارش می دهند بایرن مونیخ خود را برای ارائه پیشنهادی 55 میلیون پوندی برای سانچز آماده می کند. عدم تمدید قرارداد سانچز با توپچی ها آینده او را در ابهام قرار داده است و با اینکه رقم 55 میلیون پوند برای بازیکنی که تنها 12 ماه از قراردادش مانده کمی زیاد به نظر می رسد اما باید در نظر داشت که سانچز ستاره ای است که علاقه مندان بسیاری دارد. پاری سن ژرمن، منچسترسیتی، چلسی و یوونتوس نیز از جمله باشگاه هایی هستند که گفته می شود خواهان او هستند.

آرسنال امروز در جدالی بسیار حساس برابر منچستریونایتد به میدان می رود. این ممکن است یکی از آخرین بازی های بزرگ سانچز در انگلستان باشد. توپچی ها در حال حاضر نه امتیاز با رتبه چهارم حدول فاصله دارند و عدم ناتوانی آنها در رسیدن به رقابت های لیگ قهرمانان فصل آینده می تواند خروج گلزن شماره 7 تیم را حتی آسان تر هم بکند.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان کیانی یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 23:05

یه خرید خیلی عالیه ، یه بازیکن در سطح بالا و تجربه خیلی خوب
تیم تو نقل و انتقالات نیاز به سه تا چهار خرید خیلی خوب شدیدا نیاز داره،
فصل آینده کاپتان لام نیست و ژابی آلونسو هم همینطور،به احتمال زیاد روبن و حاج بلال هم آخرین فصل شون رو در بایرن تجربه خواهند کرد،
ولی ما در کنار بازیکنانی جوانی مثه کیمیش، کومان و سانچز به خرید یه سری بازیکن مثه همین سانچز ، وراتی و خامس نیاز داریم.
امیدوارم این فصل رویکرد نقل و انتقالات دست خوش تغییرات بشه

Mehrangermany یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 23:50

به نظر من در فصل بعد بایرن خیلی هم نیاز به دگرگونی نداره وبا دو خریدی که کرده زوله و رودی والبته خرید احتمالی الکسیس که در سه پست وینگر ومهاجم راس و مهاجم سایه توانایی بازی کردن داره میتونه پر قدرت تر از امسال ظاهر بشه درسته که الونسو و لام از تیم جدا میشن ولی کیمیچ و رناتو سانچز با بازی کردن مداوم میتونن به سرعت پیشرفت کنن البته خودم به شخصه بدم نمیاد برناردو سیلوا رو بایرن بگیره چون اگر امسال این بازیکن رو نگیریم سالهای بعد باید رقمی بسیار بالا براش پرداخت کرد

ariya1900 دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 11:54

بابا دنبال بازیکن با کیفیت تر و جوان باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد