وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مروری بر نکات دیدار بایرن مونیخ و دارمشتات؛ تعداد گل های لواندوفسکی از گل های زده دارمشتات بیشتر است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شاگردان آنچلوتی در هفته سی و دوم بوندسلیگا به مصاف دارمشتات می روند. 

 

در چارچوب هفته سی و دوم بوندسلیگای آلمان، دو تیم بایرن مونیخ و دارمشتات در ورزشگاه آلیانتس آرنای شهر مونیخ به مصاف هم خواهند رفت.

به نقل از وبسایت باشگاه بایرن مونیخ، مروری کرده ایم بر نکات جالبی از این دیدار. بایرن مونیخ هفته گذشته با پیروزی مقابل وولفسبورگ قهرمان بوندسلیگا شد.

داور این بازی، گوئیدو وینکمن 43 ساله است. وی افسر پلیس نیز است. باندوروسکی و بلوس نیز او را در امر قضاوت یاری می کنند.

تیم فوتبال بایرن مونیخ در تاریخ بوندسلیگا بیش از 3500 امتیاز به دست آورده و این آمار برای دارمشتات تنها 116 امتیاز است. بایرن مونیخ در این فصل 73 امتیاز کسب کرده و تیم مهمان تنها 24 امتیاز. باواریایی ها 79 گل زده اند و 22 پیروزی به در این فصل به دست آورده اند در حالی که دارمشتات 26 گل زده و تنها 7 پیروزی به دست آورده است.

بایرن مونیخ در 10 دیدار قبلی که مقابل دارمشتات داشته، در 9 بازی پیروز بوده و 1 بازی نیز مساوی شده است. بایرن مونیخ 13 بازی 16 جدال قبلی خود مقابل تیم های پایین جدول را پیروز شده و در مقابل این تیم ها ظرف 30 سال گذشته تنها در 1 بازی شکست خورده است. آن هم به سال 2006 بازمی گردد.

نکته جالب دیگر این است که لواندوفسکی بیش از تمامی بازیکنان حاضر در ترکیب دارمشتات گل زده است. او در این فصل لیگ آلمان 28 گل زده است و کل تیم دارمشتات 26 گل.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد