وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا: لام بهترین مدافع کناری تاریخ فوتبال است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رافینیا مدافع برزیلی بایرن مونیخ می گوید فیلیپ لام در پست خود بهترین بازیکن تاریخ است. 

 

فیلیپ لام تنها ۳ بازی دیگر در بایرن مونیخ حضور خواهد داشت و پس از آن کفش های خود را می آویزد. مدافع راست ۳۳ ساله بایرن مونیخ یک سال مانده به اتمام قراردادش تصمیم به بازنشستگی گرفت. رافینیا در سال های اخیر به عنوان بازیکن ذخیره لام عمل کرده و خیلی کم فرصت خودنمایی داشته است. رافینیا در مصاحبه با فورفورتو درباره خداحافظی لام گفت:
من از بازنشستگی فیلیپ ناراحتم. من از اینکه بازیکن ذخیره فیلیپ لام بودم افتخار می کنم چون به نظرم او بهترین مدافع کناری تاریخ فوتبال است. با وجود حضور لام، من بیش از ۲۰۰ بازی برای بایرن مونیخ انجام داده ام. اکنون که فیلیپ بازنشست می شود من دوست دارم بازی های بیشتری را از ابتدا در ترکیب باشم.

رافینیا ۳۱ ساله سال ۲۰۰۵ و زمانی که ۱۸ ساله بود به شالکه پیوست و پس از حضوری ۱ ساله در جنوا سال ۲۰۱۱ به بایرن مونیخ پیوست.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد