وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: شکست 4-0 ما به رئال مادرید اصلا به خاطر تاکتیک‌های گواردیولا نبود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لام اعتراف کرد که مشورت گواردیولا با بازیکنانش برای تعیین سبک بازی تیم، تجربه‌ای ناکام بوده است. 

 

فیلیپ لام، کاپیتان و مدافع راست 33 ساله بایرن مونیخ اعتراف کرد که سبک بازی این تیم در بازی برگشت مقابل رئال مادرید که با شکست 4-0 باواریایی‌ها همراه شد را بازیکنان تعیین کردند نه گواردیولا.

به گزارش espnfc، پپ گواردیولا، یکی از پر افتخارترین مربیان حال حاضر دنیا محسوب می‌شود. او در بارسلونا 14 عنوان قهرمانی کسب کرد و زمانی هم که هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت، همه انتظار عملکردی مشابه را از او داشتند. پپ فارغ از سه قهرمانی پیاپی در بوندس لیگا و کسب جام‌های حذفی،  در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل سه نماینده از اسپانیا ناکام ماند تا کارنامه‌اش در مونیخ بدون تجربه فینال اروپایی به پایان برسد.

از جمله بازی‌هایی که انتقادهای شدیدی را برای گواردیولا در آن سه فصل به همراه داشت، شکست خانگی 4-0 به رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود. سنگین‌ترین شکست خانگی تاریخ بایرن مونیخ در رقابت‌های اروپایی. پس از این بازی مطبوعات و رسانه‌ها به شدت از تاکتیک‌های گواردیولا در این بازی انتقاد کردند اما لام حالا فاش کرد که تاکتیک‌های این بازی را نه پپ که خود بازیکنان تعیین کرده بودند:

“او شش نفر از ما را صدا کرد و پرسید که دوست داریم چگونه بازی کنیم. آن زمان پپ معتقد بود بازیکنان باید در زمین احساس راحتی داشته باشند. بنابراین، با سبکی که تیم دوست داشت بازی کند، موافقت کرد. پس از آن بازی، این گونه تفسیر کردند که سیستم پپ جواب نداده است. در حالی که واقعیت چیز دیگری بود. سیستم و تاکتیک تیم در آن بازی اصلا سیستم و تاکتیک پپ نبود. از تماشای همان بازی همه باید پی می‌بردند که چنین سبکی نمی‌تواند متعلق به پپ باشد. گواردیولا احتمالا دیگر چنین کاری نخواهد کرد!
 

فیلیپ در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می‌کند و پیشنهاد باشگاه برای بر عهده گرفتن پست مدیریت ورزشی را نیز رد کرده است. پپ نیز حالا و در سیتی اولین فصل بدون جام دوران مربی‌گری‌اش را تجربه کرد.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
mh13 جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 00:27

بارها این رو تکرار کردی کاپیتان
ولی طول میکشه دید فوتبالی یه نفر رشد کنه
پیروزی رو همه دوس دارن
مرد اونه که بعد شکست به کسی تهمت نزنه

FCB جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 16:26

میذاشتی چند سال دیگه میگفتی

حنانه جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 17:55

راست میگه تقصیر من بوده

mh13 جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 18:48

مغز میخواد فوتبال و فلسفه گواردیولا رو درک کردن
فیلیپ لام و اتمار هیتسفلد بیخود از کسی تعریف نمیکنن
این وسط نفرت داشتن کسی که تا حالا پاش به توپ فوتبال نخورده فلسفه گواردیولا رو زیر سوال نمیبره
همه تیمها دارن فلسفه گواردیولا رو پیاده میکنن عرضه میخواد تیمت تو 50 تا بازی فصل کاملا تصاحب توپ و میدان رو در اختیار داشته باشه
پپ گواردیولا فقط به مصدومیت ها باخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد