وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیانیچ: بایرن مونیخ به من پیشنهاد داد اما یوونتوسی شدم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن ملی‌پوش و بوسنیایی یوونتوس تورین امکان داشت چند سال قبل به عضویت بایرن مونیخ درآید. 

 

میرالم پیانیچ هم اکنون با یوونتوس در اوج قرارداشته و تلاش می‌کند با گذر از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، راهی فینال شود.

همین بازیکن می‌توانست به جای بازی رفتن به فرانسه و سپس ایتالیا، حضور در بوندس‌لیگا را تجربه کند. وی در مصاحبه‌ای با هفته‌نامه اشپورت‌بیلد اظهارداشت:در سال ۲۰۰۸ ، بایرن مونیخ گزینه بزرگی برای من محسوب می‌شد.هنگام اولین فصل حضورم در متز، اولی هوینس، رئیس بایرن مرا دعوت کرد.آن موقع ۱۷ ساله بودم. او به پیشنهاد همکاری داد اما شرایط یوونتوس متفاوت بود. ضمن اینکه سریع‌تر هم اقدام کرد تا این که راهی این تیم شدم.

پیانیچ ۹ سال قبل به فوتبال فرانسه رفت و بازی در متز را پذیرفت. سپس در حالیکه پیشنهادی مونیخی‌ها را داشت،‌در ازای ۳۲ میلیون یورویی یووه را ۴قبول کرد.

این بازیکن ۲۷ ساله که با بانوی پیر تا سال ۲۰۲۱ قرارداد دارد، سال گذشته نیز مورد توجه بایرنی‌ها بود.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
فوتبال منطقی ژرمن ها چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 15:42 http://bayen.blogsky.com

بایرن برای به خدمت گرفتن ستارگان فوتبال تعلل می کند

خود منطق چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 22:05

آقایون خبر کذبه...
تو خبر اومده که وقتی من 17ساله بودم هوینس منو میخواست ولی من رفتم یووه. اوبا قرارداد 4ساله به یووه پیوست.
یعنی پیانیچ تو 17سالگی به یووه پیوست؟ یعنی الان پیانیچ شاید تازه 18سالش شده؟
دوما، مگه پیانیچ از متز رفت یووه؟ پیانیچ بازیک رم بود بعد از رم رفت یووه. اونم تو سن 27سالگی...
هرچیزی رو باور نکنیم...

محمد پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 01:58

آقا بازهم این یوونتوسیها طرفداری کورکورانه از بوفون وبد گفتن از نویر عشق است خودمون بایرنیها که بهترین طرفداران فوتبال هستیم

بازی پیانیچ رو دوس دارم.با اینکه بازی های یوونتوس رو دنبال نمیکنم اما توی این بازی های لیگ قهرمانان که دیدم خیلی خوشم اومده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد