وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از شکست برابر رئال مادرید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تصمیمات بحث برانگیز داوری از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 
کارلو آنچلوتی:

عملکرد داور از ما هم بدتر بود. می‌دانم که فوتبال است و چنین چیزهایی رخ می‌دهد ولی نه این گونه اشتباهات. ما فکر همه چیز را برای این بازی کرده بودیم به جز داور. خیلی بد شد زیرا بازی فوق العاده ای را دیدیم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آنها بهتر از این نمی‌توانستند ظاهر شوند ولی همانطور که باید می‌شد پیش رفت. فکر نمی‌کنم رئال مادرید تاثیری روی داور داشته باشد. داوران در بازی امشب کاملا در اشتباه بودند. من هیچگاه موافق ویدیو چک نبودم ولی باید بگویم که ضروری است. شما نمی‌توانید با داوری یک قرعه نیمه نهایی چمپیونزلیگ را مشخص کنید. من با زیدان پس از بازی صحبت کردم و او هم موافق بود که عملکرد داور خیلی ضعیف بود. نباید در این سطح چنین اتفاقاتی رخ دهد و امیدوارم با تکنولوژی به داورها کمک شود.

 

فیلیپ لام:

علیرغم ارائه نمایشی خوب، بازی ما برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان کافی نبود. اما به هر حال نگرش و قدرت بازیکنان در مبارزه با دشواری ها نشان دهنده بزرگی بایرن است. بازی بسیار زیبایی انجام شد و باید از هر دو تیم تمجید کرد اما متاسفانه اشتباهات داوری برای ما گران تمام شد. اگرچه ویدال در معرض اخراج بود اما حتی من حرکت او را خطا نمی بینم. همانند هفته پیش و در جریان اخراج خاوی، این اتفاق باعث تضعیف ما شد. باید به وضوح بگویم که این اشتباهات به ما آسیب فراوانی زد. ویدال از مقابل بازیکن رئال توپ را گرفت و این اتفاق خطا نبود. بازی کردن با 10 نفر برابر تیمی مثل رئال دشوار است. تمام بازیکنان به خوبی جنگیدند اما بعد از رسیدن بازی به وقت اضافی در نهایت 2-4 باختیم که این نتیجه به لطف تصمیمات داور بود.

 
توماس مولر:

نمایش فوق العاده ای نداشتیم ولی با توجه به روند بازی، مردانه در زمین ایستادیم. اگر به روند بازی دقت کنید، بازی کردن با 10 نفر مقابل 14 نفر بسیار دشوار است. گل دوم رئال فاجعه بود، کمک داور دید کامل داشت ولی گل را از ما گرفت. وقتی 2-1 جلو بودیم از لحاظ روانی وضعیت خوبی داشتیم و 11 نفره بودیم ولی داور باد را از بادبان‌هایمان گرفت. نمی‌توان راحت به خانه رفت و گفت که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. شاید آرتورو باید قبل از آن اخراج می‌شد ولی نه در صحنه ای که کارت زرد دوم را گرفت.

 

آرین روبن:

بله، در این بازی از بایرن دزدی شد! شرم آور است، چرا که بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. همه دیدند که دو تیم بزرگ با بازیکنان بزرگ باهم مسابقه دادند. بازی جذابی بود که درنهایت با تصمیمات سرنوشت‌ساز داوری نتیجه‌اش رقم خورد. دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم ولی شما باید همیشه به خودتان و اشتباهاتتان توجه کنید. این بازی یک نمایش بزرگ فوتبالی بود که تصمیم فردی که سوت بر دهانش داشت نتیجه‌اش رقم خورد.

  
روبرت لواندوفسکی:

رونالدو یک بازیکن فوق العاده است. البته قیاس بین ما درست نیست چون من مهاجم مرکزی هستم و او در کناره ها بازی می کند. امشب می توانستیم پیروز شده و راهی نیمه نهایی شویم ولی به دلایلی این امر ممکن نشد. داور با اخراج نادرست ویدال ما را 10 نفره کرد و در چنین شرایطی پیروزی بر رئال غیرممکن است. دو گل رونالدو هم آفساید بود. یک آفساید بی دلیل هم از من گرفتند. واقعا دردناک است وقتی خودتان را در آستانه صعود و پیروزی می بینید؛ حوادثی اتفاق می افتد که رویایتان را خراب می کند. پس از 10 نفره شدن ما، رئال سه گل به ثمر رساند؛ در حالی که قبل از آن ما برتری محسوسی داشتیم.

 
آرتورو ویدال:

وقتی دو تیم بزرگ در چنین دیداری در لیگ قهرمانان مقابل هم قرار می گیرند، نباید چنین دزدی رخ بدهد. وقتی رئال ترسید، داور نمایشش را آغاز کرد. خیلی احساس می کنیم که از ما دزدی شده و شاید شما کمی تعجب کنید. او اشتباهات زیادی داشت و ما را از چمپیونزلیگ حذف کرد. وقتی داور اینطور شما را شرمسار می کند، پذیرفتن آن خیلی دشوار است. این اتفاق من را خیلی عصبانی کرد.

 

تیاگو آلکانتارا:

صحنه اخراج ویدال نه خطا بود و نه کارت زرد داشت. ما عصبانی هستیم که حرکات صحیح ما نادیده گرفته شده و برای آنها نه. کاملاً ما را دور زدند، اما نمی توانیم چیزی که گذشته را عوض کنیم. کمک داور ویدئویی کمک می کند، اما از ماهیت و ذات فوتبال دور می شویم، ما فقط نیاز داریم که داورانی با صلاحیت کافی برای قضاوت مسابقات انتخاب شوند. بازی می توانست به نفع هر دو تیم باشد، اما به نفع رئال مادرید شد. مایه تأسف است که در هر دو دیدار رفت و برگشت نتوانستیم بازی را با ۱۱ مقابل ۱۱ بازیکن به پایان برسانیم و این تفاوت ها را رقم زد.

 

ژابی آلونسو:
این لحظه در ادامه زندگی با من خواهد ماند. خیلی احساساتی شده ام، خداحافظی با برنابئو در چنین شب فوق العاده ای در لیگ قهرمانان، بسیار خاص بود. ما با هرچه در توان داشتیم، رقابت کردیم، اما کارت قرمز تعیین کننده بود چرا که با ۱۱ بازیکن تا لحظه آخر رقابت می کردیم. حالا باید برای رئال مادرید آرزوی موفقیت کنم.

 

کارل هاینس رومنیگه:

این بازی دیداری احساسی بود، شما باید از هر دو تیم تمجید کنید، شما می توانید بازیکنانی نظیر هوملس، بواتنگ و لواندوفسکی را ببینید( که با وجود مصدومیت بازی کردند) این فوتبالی بزرگ بود اما تصمیمات داوری برای ما گران تمام شد. در صحنه اخراج ویدال او کاملا درست توپ را زد و هیچ خطایی مرتکب نشد، در بازی رفت نیز اخراج( نادرست) مارتینز برای ما کشنده بود، شما نمی توانید به مدت 30 دقیقه در مقابل تیمی کلاس جهانی همچون رئال مادرید با یک یار کمتر بازی کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
motahare چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 22:44

خدا کنه امشب بارسا ببره !
حق رئال نیست اینهمه خوش شانسی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد