وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: حس ویژه ای دارم اما فقط به صعود فکر می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژابی آلونسو می گوید اگر چه رئال مادرید بسیار قوی است اما بایرن مونیخ شانس صعود به مرحله بعدی را دارد.  

ژابی آلونسو هافبک ۳۵ ساله اسپانیایی دوباره به سانتیاگو برنابئو برمی گردد ولی این بار پیراهن بایرن مونیخ را برتن خواهد داشت. با وجود باخت ۲-۱ در بازی رفت، آلونسو می گوید که آن ها کماکان از شانس صعود برخوردار هستند.

آلونسو در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل رئال مادرید گفت:


من بخاطر بازگشت خیلی هیجان زده هستم و همیشه آرزوی بازگشت به اینجا را داشته ام. می دانیم که کار دشواری در پیش داریم چون ما به مصاف بهترین تیم جهان می رویم و این بزرگ ترین چالش برای ما خواهد بود.

بازی بسیار بزرگی مقابل تیمی بزرگ خواهد بود اما ما هم اهداف خود را داریم. کار دشواری در پیش داریم اما ما سعی خواهیم کرد بهترین نمایش را داشته باشیم.

آلونسو درباره بازگشت به سانتیاگو برنابئو گفت:


حس ویژه ای خواهم داشت چون من برای پنج سال اینجا بازی کرده ام. از حضورم در اینجا بسیار لذت بردم و لحظات بسیار خوبی اینجا داشتم، لحظاتی که هنوز با آن ها زندگی می کنم.

می دانم که سانتیاگو برنابئو ورزشگاهی جادویی است اما اکنون زمان خوبی برای فکر کردن در این باره نیست. ما برای کار سختی که در پیش داریم آماده ایم.

زمان کافی برای فکر کردن به اینکه آیا فردا آخرین بازی من در اروپا خواهد بود یا نه ندارم. من فقط به برد فکر می کنم و مطمئن هستم تمام تلاشم را خواهم کرد که این بازی تبدیل به آخرین حضورم در رقابت های اروپایی نشود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
seedosi چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 02:32

اره واقعا ما هم حس ویژه ای داریم این سوتیای خطرناکت این استیل فلجت تمومی نداره گند زدی به مرکز زمین جایی که شواینی و کروس بودن واقعا متاسفم مدیریت بایرن دست افرادی افتاده که با تصمیمات کودکانشون عملکرد تیمو زیر سوال بردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد