وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام: آخرین حضورم در سانتیاگو برنابئو خواهد بود؛ توانایی گلزنی در مادرید را داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان قابل اتکای باواریایی ها با اعتماد به نفس از مسابقه برگشت برابر رئال مادرید، صحبت کرده است.  

فیلیپ لام بازی های به یادماندنی بسیاری در لیگ قهرمانان تجربه کرده است. او 3 بار در فینال حضور داشته و 12 بار در مرحله نیمه نهایی بازی کرده است.

چهارشنبه هفته گذشته هم لام با انجام 104 امین بازی اش در لیگ قهرمانان، با یک بازی بیشتر نسبت به الیور کان، به رکورددار بایرن مونیخ از حیث حضور در این مسابقات معتبر  بدل گشت. اگر 7 بازی اش برای اشتوتگارت را هم به این آمار اضافه کنید، به عدد 111 خواهید رسید که بالاتر از هر بازیکن آلمانی دیگر است. او در خصوص این دستاوردش در معتبرترین تورنمنت باشگاهی دنیا، به وبسایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، گفته است:

“همیشه تمایل دارید خود را مقابل بهترین های دنیا محک بزنید و من توانسته ام در طی دوران بازی ام، به این مهم برسم.
 

اولدترافورد، نیوکمپ، سن سیرو و سانتیاگو برنابئو از جمله ورزشگاه هایی بودند که خاطرات خوشی برای لام ساخته اند و دست تقدیر چنان رقم خورده که وی فرصت داشته باشد برای آخرین بار قبل از بازنشستگی اش، شانس خود را در برنابئو و مادرید، امتحان کند. لام در مجموع 3 بار در مادرید مقابل لوس بلانکوس قرار گرفته که بیش از هر تیم دیگری از این حیث است. فردا (سه شنبه) هشتمین مصاف کاپیتان بایرن مونیخ مقابل رئال خواهد بود. او که در فینال 2010 و در باخت قرمزها مقابل اینترمیلان، هم در برنابئو به میدان رفته بود، در این خصوص اضافه کرده است:

“بازی دوباره در برنابئو، جذاب خواهد بود. جو آنجا همیشه عالی است. خاطرات بسیاری از آن دارم. این آخرین بازدید من به عنوان بازیکن در ورزشگاه رئال مادرید خواهد بود و از این لحاظ، تجربه حساس تری نسبت به گذشته هم هست.
 

علاوه بر این، لام آماده است تمام توانش را به کار گیرد تا آخرین حضورش در سانتیاگو برنابئو، آخرین بازی اش در لیگ قهرمانان نباشد. آنها در نیمه نهایی سال 2012 هم توانسته بودند رئال را در همین جا شکست دهند، ولی در فینال و در خانه مقابل چلسی به زانو درآمده بودند تا قهرمانی شان یک سال به تاخیر بیفتد. قهرمان جام جهانی 2014، در این باره گفته است:

“می توانیم در مادرید برنده شویم. در مصاف رفت دو سال پیش مان در مادرید، بر بازی مسلط بودیم، اما در ضد حمله ضربه خوردیم. باید فردا جلوی این مساله را بگیریم. تیم قدرتمندی داریم و می دانیم توانایی گلزنی خارج از خانه را داریم.
 

گفتنی است رئال مادرید توانست با پیروزی 2 بر یک در بازی رفت در آلیانتس آره نا، آلمان را با دست پر ترک کند و با خیالی راحت تر نسبت به بایرن مونیخ، به بازی برگشت می نگرد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 22:38

فرداشب باید با تمام وجود بازی کنیم چه حذف بشیم چه صعود کنیم چه تحقیربشیم چه تحقیر کنیم عاشق بایرن خواهیم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد