وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاسمیرو: هیچ چیز تمام شده نیست؛ به حمایت هواداران نیاز داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاسمیرو هافبک دفاعی برزیلی باشگاه رئال مادرید در کنفرانس پیش از دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ روبرو خبرنگاران نشست و از شرایط این بازی حرف زد. 

 

به گزارش مارکا، کاسمیرو می گوید:

“حمایت کامل هواداران را می خواهیم. بازی دشواری است اما دید ما نسبت به بازی را تغییر نخواهد داد.
 

وی در مورد صحبت های ژابی آلونسو هم می گوید:

“ژابی توانایی های فوق العاده ای دارد. زیدان کار را عالی انجام می دهد و می دانیم که آنچه نیاز است را در اختیار داریم و آگاه هستیم که بازی پیچیده ای خواهد بود. در مورد اینکه آیا صعود ما تضمین شده است یا خیر هم باید بگویم که تنها روی بازی تمرکز می کنیم و هیچ چیز تمام نشده است. ما اینقدر روی بازی تمرکز داریم که به این مسائل توجهی نداریم.
 

بودن یا نبودن روبرت لواندوفسکی دیگر سوالی است که خبرنگاران از کاسمیرو می پرسند و این بازیکن برزیلی هم می گوید:

“شکی در خوب بودن وی نیست اما بایرن بازیکنان خوب زیادی دارد. هر کس بازی کند تمام تلاش خود را خواهد کرد. واقعا می خواهیم که این بازی را به شکل خوبی انجام دهیم و می دانیم که باید چه کار کنیم. با این حال به حریف احترام می گذاریم. ایده شفافی در مورد بازی داریم و به تیم حریف احترام می گذاریم. بایرن خطرناک است و بازیکنان خوب زیادی دارد.
 

احتمال دارد با توجه به غیبت په په و واران، در صورت مصدومیت ناچو یا سرخیو راموس، کاسمیرو به مرکز دفاع برود. خودش می گوید:

“باید از رئیس(زیدان) سوال کنید. من از بازی در هر کجای زمین را راضی هستم. با این حال در مرکز زمین از هر جای دیگر راضی تر هستم. پس از حرف های مائورو سیلوا بسیار خوشحال هستم. در پست ما باید خیلی متمرکز باشید. مهم نیست که مرکز زمین باشم یا مرکز دفاع یا درون دروازه. من همیشه تمام تلاش خود را انجام خواهم داد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد