وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: اقتدار بایرن مونیخ در بوندس لیگا باعث می شود در اروپا نتیجه مطلوبی نگیرند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره فوتبال آلمان معتقد است قدرت مطلق بایرن مونیخ در بوندس لیگا برای این تیم در اروپا زیان آور است. 

 

بایرن مونیخ در چهار سال اخیر در بوندس لیگا به قهرمانی رسیده و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، امسال نیز برای بار پنجم قهرمان خواهد شد. با این حال این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در خانه با نتیجه 2-1 مقابل رئال مادرید شکست خورد تا در دیدار برگشت در سانتیاگو برنابئو کار سختی داشته باشد. لوتار ماتئوس هافبک افسانه ای فوتبال آلمان، در گفتگو با TZ گفت:

“کار روزانه بایرن مونیخ در بوندس لیگا بسیار آسان است. آنها رقیب جدی در بوندس لیگا ندارند. در اسپانیا و سایر کشورها اوضاع متفاوت است. بازیکنان در تمام مدت سال تحت فشار هستند زیرا رقابت سخت است. در مورد بایرن مونیخ، آنها برای پنجمین سال متوالی خیلی زودتر از پایان فصل به آسانی قهرمان می شوند. بنابراین سخت خواهد بود که خودتان را در فرم خوب نگه دارید و انگیزه خود را حفظ کنید.  این مساله در زمان حضور پپ گواردیولا هم مشاهده شد. حتی با هدایت او هم بایرن مونیخ نتوانست قهرمان اروپا شود. انگیزه لازم در تیم کم بود. 
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد