وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: بایرن مونیخ بدون هوملس هم می تواند بر رئال مادرید غلبه کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ بر این باور است که باوارایی ها می توانند در غیاب متس هوملس، در بازی چهارشنبه شب مقابل رئال مادرید به پیروزی برسند. 

 

دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف هم خواهند رفت. به نقل از وبسایت Fourfourtwo، بایرن مونیخ روز شنبه توانست در دیداری حساس مقابل دورتموند با نتیجه ۴-۱ به پیروزی برسد.

آنچلوتی در این دیدار، متس هوملس را به عنوان یار تعویضی به میدان آورد، تا او بتواند بدون مشکلی به بازی مقابل رئال مادرید برسد، اما مصدومیتی که در جریان تمرینات به وجود آمد باعث شد تا این مدافع سابق دورتموند بازی رفت مقابل لوس بلانکوس را از دست بدهد. حال لوتار ماتئوس اعتقاد دارد که دلیلی برای نگرانی وجود ندارد و خاوی مارتینز و ژروم بواتنگ می توانند زوج خوبی را تشکیل دهند تا جای خالی هوملس احساس نشود. ماتئوس طی مصاحبه ای با AZ در این خصوص گفت:


این موضوع باعث ناراحتی بایرن مونیخ و متس هوملس است. او در شرایط آرمانی خوبی قرار داشت. یک مدافع در کلاس جهانی همچون هوملس در بازی چهارشنبه شب غایب است، اما به مارتینز و بواتنگ اعتقاد دارم. شرایط طوری پیش رفت تا انتخاب زوج خط دفاعی برای آنچلوتی راحت تر باشد. بواتنگ به دلیل مصدومیتی که داشت، کمی از شرایط بازی به دور است، اما در بازی مقابل دورتموند به میدان رفت و بازی خوبی به نمایش گذاشت و همین عملکرد را مقابل رئال مادرید نیز از خود به نمایش خواهد گذاشت. مارتینز هم در پست دفاع وسط به خوبی پیشرفت کرده و ارزش هایش را نشان داده است.

لازم به ذکر است که در تیم رئال مادرید، په په و واران به دلیل مصدومیت بازی رفت را از دست خواهند داد. در بایرن مونیخ نیز هوملس بازی را از دست خواهد داد. همچنین شایعاتی مبنی بر غیبت نویر و مولر به گوش می رسید که با شرکت کردن این دو بازیکن در تمرینات گروهی، شایعات پایان یافت.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد