وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توخل: بازی با بایرن مونیخ معیار مناسبی برای سنجش قدرت ما خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در دیداری حساس از هفته بیست و هشتم بوندس لیگا روز شنبه تیم های بایرن مونیخ و دورتموند به مصاف هم خواهند رفت. 

 

بایرن مونیخ در هفته بیست و هشتم بوندس لیگا میزبان دورتموند خواهد بود. توماس توخل سرمربی دورتموند در کنفرانس خبری قبل از این بازی از غیبت احتمالی چند بازیکن تیمش برای این بازی خبر داد.

وضعیت بازیکنان و تیم:


حضور پیژچک، کاگاوا و گوئریرو هنوز مشخص نیست و بارترا هم وضعیتی نامشخص دارد. رویس، شورله و دورم به این بازی نمی رسند اما اشملتسر در دسترس خواهد بود. باترا از ناحیه کمر مشکل دارد، کاگاوا بعد از مسافرت به ژاپن هنوز مشکل عضلانی دارد و پیژچک مشکل پیچ خوردگی مچ پا دارد. با وجود این مشکلات فردی وضعیت ما بسیار دشوار است اما هنگامی که پیراهن دورتموند را در آلیانتس آرنا برتن می کنید، آماده بازی هستید.

شما نمی توانید تصور کنید نبود مارکو رویس برای ما تا چه حد سخت است. کیفیت او مقابل گل بسیار بالاست و به وضوح بازی بازیکنان دور و برش را بهتر می کند. من امیدوارم مارکو هر چه زودتر به ما ملحق شود اما من از ریسک روی او و مصدومیتی دیگر هم می ترسم.

بازی با بایرن مونیخ:


بایرن مونیخ هم همانند ما روز سه شنبه بازی کرده است اما آن ها بازیکنان استراحت کرده بیشتری دارند و از این جنبه برتری دارند. برای ما تمامی بازی ها مهم هستند و روی آن ها حساب می کنیم. بایرن مونیخ با آنچلوتی نسبت به قبل تغییر کرده است و بازیکنان این تیم آزادنه تر بازی می کنند. بازی مقابل بایرن در این مقطع به معنی این است که شما مقابل بهترین و آماده ترین بایرن بازی خواهید کرد. این اتفاق بسیار خوب است و یه معیار خوب برای اندازه گیری کیفیت ما خواهد بود. من اولین برد خود در بوندس لیگا به عنوان مربی را مقابل بایرن مونیخ کسب کردم و این بازی خاطرات خوبی برای من دارد. اینکه ما بازی رفت موفق به شکست دادن بایرن مونیخ شدیم و باور کردیم که آن ها شکست پذیر هستند بسیار خوب است. اگر شما به من چهار هفته و بدون بازیکن مصدوم فرصت بدهید می توانم به شما بگویم آن زمان در سطح بایرن بازی خواهیم کرد. زمانی که بایرن مونیخ مقابل دورتموند بازی می کند نگرش آن ها به بازی کلا فرق می کند. در فصل جاری و زمان هایی که از ما انتقاد شده بسیار خوب بازی کرده ایم، و همین ما را برای سفر به آلیانتس آرنا خوشبین تر می کند.

کارلو آنچلوتی:


آنچلوتی مربی فوق العاده ای است و شخصیتی فوق العاده دارد و حرفه ای خارق العاده را هم پشت سر گذاشته است.

اوبامیانگ و لواندوفسکی:


آن ها دو بازیکن با دو سبک متفاوت هستند و هر دو کماکان می توانند رشد کنند. لوا از موقعیت های مختلف گل های باورنکردنی به ثمر می رساند. اوبامیانگ به صورت پیاپی گلزنی می کند اما هنوز فرصت برای پیشرفت و بهتر شدن دارد.

رقابت با هوفنهایم:


من از نتایج کسب شده توسط هوفنهایم تعجب نمی کنم. آن ها با تمام توان خود بازی می کنند و دو بازیکن در ترکیب دارند که به زودی به بایرن مونیخ می پیوندند. هوفنهایم به سختی مصدوم می دهد، و سوار موج موفقیت شده اند. آن ها خیلی کم در فصل جاری لحظه بد داشته اند.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد