وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زوله: دوست دارم در لیگ قهرمانان بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نیکلاس زوله بی صبرانه منتظر حضور در لیگ قهرمانان سال آینده است.  

هوفنهایم با حضور نیکلاس زوله و سباستین رودی که باید سال بعد با لباس بایرن مونیخ به میدان برووند توانست از سد تیم پرقدرت مونیخی عبور کند. به گزارش Sport1 نیکلاس زوله با آرزوی قهرمانی برای تیم بعدی خود در لیگ قهرمانان امسال در مورد انگیزه بالای خود برای حضور در این رقابتها برای سال بعد خبر داد:

” من خیلی دوست دارم در لیگ قهرمانان بازی کنم. تیم گرسنه هوفنهایم نیز سزاوار حضور در لیگ قهرمانان اروپا می باشد.
 “

لازم به ذکر است هوفنهایم با شکست بایرن مونیخ از رده سوم خود در جدول دفاع کرد تا یک گام دیگر به حضور در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک تر باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد