وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولرایش: نویر احتمالا به بازی با دورتموند می رسد؛ دوست دارم بیشتر بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان دوم بایرن مونیخ در مورد بازی کردنش مقابل آگزبورگ صحبت کرده است.  

تیم فوتبال بایرن مونیخ در چارچوب هفته بیست و ششم بوندس لیگا، با نتیجه 6-0  از سد آگزبورگ گذشت. در این بازی اسون اولرایش به جای نویر، دورن دروازه بایرن مونیخ قرار گرفت.

به نقل از کیکر، اولرایش در مورد این دیدار، گفت:

“از اینکه در این بازی به میدان رفتم خوشحالم، اما هیچ چیز به اندازه یک بازی دیگر در بوندس لیگا خرسندم نمی کند. من این فصل بازی های کمی انجام داده ام. قطعا امیدوارم در بازی های دیگر نیز به میدان بروم و توانایی هایم را نشان دهم. در این دیدار خوب بودیم و از ابتدا عالی کار کردیم.
 

در بازی با هوفنهایم گل های بیشتری می زنید؟

“آن دیدار با بازی مقابل آگزبورگ کاملا متفات است. آن ها تیم دونده ای هستند.
 

آیا نویر به بازی مقابل دورتموند می رسد؟

“فقط این را می دانم که او احتمالا به بازی بعدی نمی رسد. عمل او خوب بوده است و به احتمال فراوان در بازی مقابل دورتموند به میدان خواهد رفت.
 

اگر مقابل دورتموند و رئال مادرید بازی کنی، استرس بیشتری داری؟

“من زیاد در مقابل دورتموند بازی کرده ام. احتمالا در آن بازی های به میدان نخواهم رفت، اما بازی در لیگ قهرمانان تجربه متفاوتی است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد