وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا: سانچز مشکلی در بایرن ندارد؛ برای بازی کردن در بایرن باید این شرایط را بپذیرید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رافینیا مدافع راست برزیلی بایرن مونیخ از رناتو سانچز خواست تا صبور باشد. 

 

رناتو سانچز به عنوان جوان اول فوتبال اروپا به بایرن مونیخ پیوست اما هنوز نتوانسته در حضور انبوهی از ستارگان در خط هافبک این تیم جایگاهی ثابت برای خود دست و پا کند. به گزارش FFT رافینیا مدافع برزیلی بایرن مونیخ از او خواست تا صبور باشد:

” من فکر نمی کنم رناتو در اینجا مشکلی داشته باشد. من صحبتهای زیادی در رختکن با او داشته ام. او بازیکنی با کیفیت عالی است اما طبیعی است که در بایرن مونیخ رقابتی بزرگ وجود دارد. اگر شما می خواهید در اینجا بازی کنید باید این موضوع را بپذیرید. بهترین بازیکنان جهان در بایرن بازی می کنند و همه نیز می خواهند بازی کنند، شما باید صبور باشید. او بازی خواهد کرد و شانس های خود را خواهد داشت. برای او آسان نیست هر هفته بر روی نیمکت بنشیند اما من اینجا هستم تا به او کمک کنم.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد