وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا: امیدوارم با لام و آلونسو جام های بیشتری ببریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ بدون مصدوم به دوره پایانی فصل می رسد و رافینیا چشم به کسب افتخار در سه جبهه دارد.

 

رافینیا، مدافع 31 ساله و برزیلی می گوید بایرن مونیخ زیر نظر کارلو آنچلوتی در وضعیت جسمانی بهتری از دوران پپ گواردیولا هستند.

به گزارش FourFourTwo، دفاع کناری بایرن مونیخ درباره وضعیت مصدومان تیم در زمان گواردیولا می گوید:

“سه سالی که زیر نظر گواردیولا داشتیم عالی بود اما تفاوت در سه ماه مارس، آوریل و می رقم می خورد. در دوران او بازیکنان بسیاری مصدوم می شدند و به مشکل می خوردیم. فکر می کنم همه فصل را خوب کار کرده ایم و حالا حتی بهتر هم هستیم. تیم جدی است و همه می خواهند بازی کنند. ما به بازیکنانی نیاز داریم که در زمان ورود به زمین عصبانی باشند. مطمئنم که امسال موفق خواهیم بود. بدون مصدوم در وضعیت خوبی قرار خواهیم داشت.
 

حضور فیلیپ لام در تیم باعث شده تا به رافینیایی که در سال 2011 از جنوا به بایرن مونیخ پیوست بازی های زیادی نرسد؛ وی درباره بازنشستگی لام و خداحافظی ژابی آلونسو در پایان فصل گفت:

“مهمترین چیز این است که با هم دوست هستیم . شش سال است که با هم بازی می کنیم. او بهترین دفاع کناری دنیاست. من خوشحالم چون در این سال ها بازی های زیادی انجام دادم. وقتی بازیکنی با کیفیت لام در تیم حاضر باشد به شما انگیزه می دهد. بازنشستگی او ناراحت کننده است. او می تواند برای سال های بیشتری بازی کند اما با هم جام های زیادی برده ایم و خاطرات بسیاری داریم. امیدوارم فصل به خوبی تمام شود و بتوانیم با او و آلونسو جام های بیشتری ببریم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد