وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارتینز: جو بوندسلیگا فوق العاده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خاوی مارتینز در سال 2012 با انتقال خود به بایرن مونیخ رکورد نقل و انتقالات تاریخ باشگاه را شکاند.  

او که به همراه بایرن مونیخ فاتح تمام جام های ممکن شده است در مورد اینکه از مبلغ انتقال خود فشاری احساس کرده است و اینکه از او بعنوان فردی که " برنده به دنیا آمده است" نام می برند به bundesliga.com گفت:

” من چیزی بعنوان فشار احساس نکردم، چیزی که وجود داشت یک حس بزرگ و رضایت به من داد. من در تیم بزرگی بازی می کنم و همیشه بین بازیکنان جوی دوستانه برقرار بوده است، بدیهی است که من با بازیکنانی که اسپانیایی صحبت می کنند زمان بیشتری را سپری می کنم. اولین دوست من در بایرن مونیخ کلودیو پیزارو بود. نکته اصلی این است که ما سخت کار می کنیم، ما تیم فوق العاده ای داریم اما عوامل پشت پرده نیز کار خود را بخوبی انجام می دهند و همواره بهترین بازیکنان را برای تیم به ارمغان می اورند.
 “

شما از بیلبائو به بایرن مونیخ آمدید که جو ورزشگاهی پرشور و هیجان دارد، جو ورزشگاه های اسپانیا یا آلمان کدام یک پر سر و صدا تر است؟

” در آلمان فریاد بیشتر است خیلی بیشتر، اما خیلی مطمئن نیستم آنها پر شور تر از اسپانیا هستند یا نه چون در اسپانیا نیز هواداران خیلی پر شور هستند. در Cathedral ( ورزشگاه بیلبائو) جو دیوانه کننده است اما در آلمان استادیوم ها (از جمعیت) در حال ترکیدن هستند، این هم در بازی های خانگی و هم در بازی های خارج خانه وجود دارد، باور نکردنیه!
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد