وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: می خواهم در بایرن مونیخ فرصت بیشتری به دست بیاورم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یاشوا کیمیش در دو بازی ملی مقابل انگلیس و آذربایجان به صورت کامل برای تیم ملی آلمان به میدان رفت و از این بابت خوشحال به نظر می رسد. 

 

یاشوا کیمیش در نیم فصل دوم بوندس لیگا بسیار کم فرصت حضور در میدان برای بایرن مونیخ را به دست آورده اما یواخیم لوو در دو بازی ملی ۱۸۰ دقیقه به این بازیکن در پست مدافع راست بازی داد و کیمیش عملکرد بسیار خوبی در این دو بازی از خود نشان داد.

کیمیش در مصاحبه با بیلد درباره این دو بازی ملی گفت:
بازی کردن در دو بازی آن هم برای ۹۰ دقیقه برای من بسیار مهم بود چون من تنها با بازی کردن می توانم ریتم خود را به دست بیاورم. زمانی که شما از ابتدا در ترکیب قرار می گیرید با زمانی که ۱۰ یا ۱۵ دقیقه فرصت بازی به دست می آورید کاملا متفاوت است و بهتر در جریان بازی قرار می گیرید. حضور در چنین بازی هایی برای من به عنوان یک بازیکن جوان گامی مهم برای ادامه پیشرفت محسوب می شود. دوست دارم در بایرن مونیخ هم فرصت بازی بیشتری به دست بیاورم. من همیشه در تمرینات با تمام توان حضور پیدا می کنم و از این مرحله برای بهبود بازی خود بهره می گیرم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 02:02

امیدوارم که کیمیچ سالهای طولانی دربایرن بماند وبدرخشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد