وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

با اعلام اتحادیه باشگاه‌های اروپا؛ برگزاری سوپرلیگ رسما منتفی شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه‌ها به حضور در لیگ قهرمانان اروپای فعلی با برخی اصلاحات ادامه خواهند داد. 

 

با اعلام کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ و اتحادیه باشگاه‌های اروپا برگزاری یک سوپرلیگ جداگانه برای تیم‌های قدرتمند منتفی شد و لیگ قهرمانان اروپای فعلی با برخی اصلاحات ادامه خواهد داشت.

به گزارش as، مدت‌ها پیش بحثی درباره احتمال جدایی باشگاه‌های بزرگ لیگ‌های معتبر اروپایی و حضورشان در یک لیگ جداگانه نسبت به لیگ قهرمانان اروپای فعلی به گوش رسید. بحثی که به نظر برخی باشگاه‌ها به دلیل افزایش سرسام‌آور درآمدهایشان با آن موافق بودند و حتی پیشنهادهایی نیز رسما به یوفا در این مورد ارسال شد. این پروژه عظیم و پیچیده اما امروز با موافقت اتحادیه باشگاه‌های اروپا با یوفا رسما منتفی شد.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس این اتحادیه پس از ملاقات نمایندگان این اتحادیه با نمایندگان یوفا درباره نتیجه این جلسه به خبرنگاران گفت:

“فکر می‌کنم همه ما با برخی اصلاحات در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپای فعلی در بازه 2018-2021 کاملا موافق هستیم. انجام این اصلاحات برای همه ما خوب است. از ماندن زیر چتر یوفا خوشحالیم. بنابراین هیچ حرفی درباره برگزاری یک سوپرلیگ وجود نخواهد داشت. این، تصمیمی قاطع و منصفانه بود که همبستگی باشگاه‌های اروپایی را نشان می‌دهد. اصلاحات، لیگ قهرمانان اروپا را جذاب‌تر و قدرتمندتر از همیشه خواهد کرد. به خصوص برای باشگاه‌های متوسط بهتر می‌شود.
 

گفتنی‌ست از سال 2018 از چهار لیگ معتبر اروپایی چهار تیم نخست به صورت مستقیم به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می‌کنند و در این میان ممکن است تغییرات دیگری هم صورت بگیرد که هنوز چیزی مشخص نیست.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد