وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: ناگلزمان در آینده مربی بایرن مونیخ خواهد شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولی هوینس بایرن مونیخ را قهرمان این فصل بوندس لیگا می داند و می گوید بعید است که بایرن مونیخ با توجه به شرایط کنونی جدول در ۹ هفته باقی مانده جایگاه خود در جدول را از دست بدهد. 

 

بایرن مونیخ در هفته بیست و پنجم بوندس لیگا با پیروزی مقابل گلادباخ فاصله اش با تیم دوم جدول را به ۱۳ امتیاز رساند و به احتمال فراوان برای پنجمین با متوالی قهرمان این رقابت ها خواهند شد. هوینس همچنین می گوید که از مدت ها قبل یولین ناگلسمان را زیر نظر داشته اند و احتمال اینکه او در آینده سرمربی بایرن مونیخ شود را نمی توان رد کرد.

هوینس در مصاحبه با Sport۱ درباره قطعی شدن قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس لیگا گفت:


بله، من از روز یکشنبه پیام های تبریک زیادی دریافت کرده ام. من مغرور نیستم، هم اکنون اختلافی ۱۳ امتیازی با تیم دوم جدول داریم و تفاضل گل ما ۴۰ است. برای رسیدن تیم های رقیب ما باید در ۵ بازی متوالی شکست بخوریم و تیم های رقیب هم پیروز شوند. من نمی توانم تصور کنم که این اتفاق رخ دهد. به عنوان رئیس باشگاه و یک هوادار از وضعیت کنونی بسیار خوشحال هستم. ما نه تنها در جدول وضعیت خوبی داریم بلکه بسیار خوب هم فوتبال بازی می کنم، این حرف ها را به آنچلوتی هم زده ام. زمانی که تیم خوب بازی نکند من همیشه یکی از منتقدان خواهم بود. مهم فقط فوتبال بازی کردن نیست بلکه چیزهایی مثل درست کار کردن و خلق لحظات بسیار خوب برای بازیکنان و هواداران هم مهم است.

دورتموند:


دورتموند همیشه تیم خوبی داشته و امسال هم اینچنین است. آن ها تیم بسبار جوان و با پتانسیلی در اختیار دارند. مطمئن هستم که اگر آن ها در نگه داشتن بازیکنان خود موفق عمل کنند تبدیل به تیمی عالی و بزرگ خواهند شد. به نظرم اگر در بوندس لیگا ۲، ۳ یا ۴ تیم وجود داشته باشند که واقعا ما را برای بهتر کردن نمایش ها تحت فشار قرار دهند خوب خواهد بود.

آنچلوتی:


او شخصیت بسیار خوبی دارد و همیشه آن را حفظ می کند. او کسی نیست که دائما در کنار خط بالا و پائین بپرد یا بدود، او بسیار خونسرد است.

لایپزیگ:


لایپزیگ واقعا ما را تحت فشار قرار داد، و همین تبدیل به یک انگیزه برای ما شد تا نمایش های سطح بالایی داشته باشیم.

هوفنهایم:


آن ها تیم مورد علاقه من هستند. آن ها فوتبالی ناشناخته بازی می کنند، فوتبالی عالی. با تعدادی بازیکن جوان و بازی های عالی تاکنون در بالای جدول حضور داشته اند. یک سال قبل و زمانی که یولین ناگلسمان سرمربی تیم شد هوفنهایم برای سقوط نکردن تلاش می کرد و اکنون آن ها شانس رسیدن به لیگ قهرمانان را دارند. هوفنهایم از یک منطقه کوچک و بسیار کم جمعیت می آید و نباید این نکته را فراموش کرد و باید به این خاطر به آن ها احترام گذاشت.

درباره یولین ناگلسمان:


در سال ۲۰۱۵ می خواستیم ناگلسمان را برای تیم های پایه بایرن مونیخ به خدمت بگیریم اما دیتمار هوپ (مالک هوفنهایم) مانع از این انتقال شد. او قطعا یکی از مربیانی خواهد بود که بایرن مونیخ زیر نظر خواهد داشت. حتی زمانی که او یک مربی جوان در هوفنهایم بود بایرن مونیخ می خواست او را به خدمت بگیرد. ما در حال حاضر از آنچلوتی راضی هستیم و شاید او برای بیش از ۵ سال در مونیخ بماند. در حال حاضر نمی خواهیم درباره سرمربی آینده نگران باشیم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد