وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی: هرگز در وجود یواخیم لوو تکبر ندیدم؛ بازیکنان کنونی با کامپیوتر کنترل می شوند!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به گزارش Sport1 لوکاس پودولسکی در بازی دوستانه مقابل انگلستان به سال ها حضور خود در مانشافت پایان خواهد داد تا با 130 بازی ملی یکی از بازیکنانی باشد که پرتعدا ترین بازی های ملی را با این پیراهن پرافتخار تجربه کرده است. 

 

پودولسکی با انتقاد از شرایط بازیکنان جوان فعلی فوتبال می گوید:

” امروز جوانان حمایت های بیشتری را دریافت می کنند و در اطراف خود تقریبا همه چیز دارند که من این موضوع را درست نمی دانم. متخصص برای همه چیز، تحلیل های ویدئویی، مربیان و روانشناسان زیادی وجود دارند، امروز بازیکنان به وضوح توسط کامپیوتر کنترل می شوند، بازیکنان از خود فوتبال دور می شوند و نمی توانند بخوبی توسعه یابند و این حیف است. من که در سال 2003 جوان بودم با آزادی بیشتر و قواین کمتری مواجه بودم.
 “

پولدی با ستایش از یواخیم لوو ادامه داد:

” من فکر میکنم من نیز همانند یک دانش آموز در کلاس درس بودم. فکر می کنم او همواره در راه توسعه و پیشرفت بازیکنان بود و بعنوان یک انسان هرگز در وجود لوو تکبری ندیدم. او یک متخصص درجه یک در مورد تاکتیک است و ارتباط با او برای من بسیار مهم بود.
 “

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعودآلمانی-رئالی یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 15:10

آرزوی ما رئالی هابرای ژابی آلنسو
چقد خوبه که آخرین بازیت تو لیگ قهرمانان تو سانتیاگو برنابئو و جلو تیم سابقت باشه و تو اون بازی‌ درحالی که ناراحتی ، توسط تماشاچیان رئال تشویق‌ شی !

Fc bayern. Younes یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 17:04

درحالتی که خوشحاله و میبینه که تیمت تحقیر شده توسط رئالی ها هو میشه!

شما کی کسی رو تشویق کردید تا این دومیش باشه؟

همون ستاره تون یعنی راموس هم دو بازی بد بکنه هو ش میکنید تو ورزشگاه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد