وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

موندو دپورتیوو: تیاگو درهای بازگشت احتمالی به بارسلونا را نبسته است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، همسر تیاگو کاتالان است و به زودی فرزندش را به دنیا خواهد آورد. 

 

تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی و ملی‌پوش بایرن مونیخ در صورتی که بارسلونا به صورت جدی برای جذب او تلاش کند، احتمال بازگشت به بارسلونا را بررسی خواهد کرد.

به گزارش mundodeportivo، بارسلونا در صدد است تا در تابستان آتی با فروش یک یا چند بازیکن خود، به تقویت خط میانی و سمت راست خط دفاعی‌اش بپردازد. یکی از بازیکنانی که توانایی برطرف‌کردن نقاط ضعف کاتالان‌ها در میانه میدان را دارد، تیاگو آلکانتاراست. هافبکی که در سال 2013 به همراه پپ گواردیولا به بایرن مونیخ پیوست و بارسا یکی از آینده‌دارترین بازیکنانش را از دست داد.

تیاگو در سه فصل بازی زیر نظر پپ و حالا کارلتو، کاملا پخته شده است و یکی از بهترین هافبک‌های دنیا به حساب می‌آید. او که در بارسا فرصتی نصیبش نشد، در بایرن از بازیکنان مورد اعتماد مربیانش بوده و هست و این باعث شکوفا شدن هرچه بیشتر استعدادهای او می‌شود. در چنین قابی مدیران بارسلونا تیاگو را به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی تابستان آتی می‌دانند.

ظاهرا رابرت فرناندز که در جریان بازی رفت بایرن مونیخ مقابل آرسنال برای زیرنظر گرفتن هکتور بیرین و کیمیش در آلیانز آرنا حضور داشت، محو تماشای کیفیت آلکانتارا شده و قصد دارد در تابستان آینده برای بازگرداندن او به نیوکمپ تلاش کند. از آن طرف، تیاگو نیز هرچند بارها اعلام کرده از زندگی در مونیخ راضی و خوشحال است اما با توجه به اینکه همسرش یک کاتالان است و به زودی هم فرزندش به دنیا خواهد آمد، چندان بی میل نیست بار دیگر زندگی‌اش را در بارسلونا از سر بگیرد.

بایرن مونیخ نیز که از این علاقه آگاه است، قصد دارد به درخواست آنچلوتی قرارداد تیاگو را که تا سال 2019 اعتبار دارد، تمدید کرده و به او دستمزدی در حد یک بازیکن کلاس جهانی بدهد. چیزی که مشخص است، مونیخی‌ها مانند بارسلونا تیاگو را به راحتی از دست نخواهند داد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 08:30

روزنامه موندو متصل هست به بارسا واز این شایعات خیلی مینویسه امیدوارم خودتیاگو یا مسئولین تیم به این شایعات خاتمه بدهند

hosein002 جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 13:53

این موندو تا همه رو ازتیم بیرون نکنه ول کن نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد