وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بارتزالی: ترجیح می دهم با بایرن مونیخ روبرو نشویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع باتجربه یوونتوس معتقد است که نتیجه نهایی از کیفیت بالا مهم تر است.  

روز جمعه هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حریفان خود را خواهند شناخت. آندره آ بارتزالی مدافع 35 ساله یوونتوس در گفتگو با شبکه یوونتوس گفت:

“انتخاب سخت است و رویارویی با هریک از مدعیان در مرحله یک چهارم نهایی هرگز آسان نیست. اگر انتخاب بر عهده من بود، ترجیح می دادم تا با بایرن مونیخ روبرو نشویم چون فکر می کنم آن ها در فرمی فوق العاده قرار دارند. در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تمام تیم ها قدرتمند هستند حتی اگر برخی تیم ها روی کاغذ آسان تر از دیگران به نظر بیایند. هدف توسط من تعیین نمی شود بلکه تمام تیم در آن نقش دارند و هدف ما کسب ششمین اسکودتوی پیاپی است. به عنوان یک بازیکن، هدف بالاتر قهرمانی در لیگ قهرمانان خواهد بود. در فوتبال شما باید همیشه اهداف جدید تعیین کنید و رویا پردازی را متوقف نکنید.
 

بارتزالی در پاسخ به این سوال که آیا این یوونتوس، قوی ترین تیمی است که در آن حضور داشته است یا خیر، گفت:

“از لحاظ بازیکنان تیم، احتمالا. هیچ چیز نسبت به چند سال پیش کم تر نداریم. ما شاید به بالاترین سطح کیفیت رسیده باشیم اما در پایان، نتیجه نهایی مهم تر از کیفیت فعلی تان خواهد بود. ما در سه تورنومنت حضور داریم و سعی می کنیم تا پایان پیش برویم. در لیگ قهرمانان اروپا، تجربه اهمیت بالایی دارد. سمپدوریا؟ سمپدوریا اخیرا بازی های بسیار مهمی را پشت سر گذاشته و وقتی آن ها میزبان یوونتوس باشند، تمام تلاش شان را انجام خواهند داد. می دانیم که بازی سختی را پیش رو داریم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
reza جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 04:01

نترس بخاطر رابطه دوستانه 4/3 تا بیشتر نمیزنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد